8 Reacties

één jaar geleden

Niet van de strakke elastiekjes gebruiken.

één jaar geleden

Knippen! Deze haar elastiekjes gebruiken en doorknippen (is ook veel beter voor het haar).

één jaar geleden

Ik maak de staartjes vaak tijdens het eten (tijdens ontbijt of ik leg wat rozijntjes neer). Of ik laat haar intussen wat in de bak met speldjes/elastiekjes rommelen, dat werkt hier tot nu toe goed...

één jaar geleden

Hier geen last van😛 krullebol. Ontopic sorry 🤭

één jaar geleden

Laten zien wat je doet in een spiegeltje? Onze dochter pikt het veel beter sinds ze doorheeft dat het kindje in de spiegel (beebbiiieee) er mooier uit komt te zien 😅. We hebben van die kleine beugel/loomelastiekjes. Wel een ellende met uithalen idd, maar dat lukt steeds beter door ervaring. Een speldje om het haar uit haar gezichtje te houden werkt hier ook als ze een keer niet lang genoeg stil wil zitten. Dat vindt ze ook supermooi. We zingen er vaak een liedje bij of doen het tijdens het ontbijt.

één jaar geleden

Reactie op September21Baby

Hier geen last van😛 krullebol. Ontopic sorry 🤭
Hahaha dit haar heeft mn dochtertje ook! Maar maak haar toch geregeld staartjes op dr hoofd 🤪 dat pikt ze hier gelukkig nog erg goed

één jaar geleden

Hier af en toe drama met der jaren doen maar ze moet van mij haha. Haar haar hangt anders echt veel in haar gezicht. Ook niet leuk voor haar haha. Dus hier is t vaak wel uitleggen en n knuffel als we klaar zijn. Op de opvang krijgt ze ook weer na t slapen een staartje in of ze zijn in de middag aan t frunniken met der haar en dat vind ze dan prima🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Snijden met een torn mesje