14 Reacties

2 jaar geleden

Volg ☝️

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Als je op vakantie ga is het toch ook warm? 🫣. Gewoon badje opzetten, rustig houden, goed fruit eten (vocht). Meer kan je niet doen denk? We overleven het echt wel ..

2 jaar geleden

Ik heb laatst deze herbruikbare zakjes gekocht, ze zijn vriezer bestendig dus hier kan ijsjes in maken. Wordt ook niet zo’n knoeiboel als een normaal ijsje. Onze dochter vindt die goedkope limonade ijslollies ook heerlijk, die liggen bij de ah bij het limonade schap en moet je zelf invriezen. Zo krijgt ze meer vocht binnen want uit een bekertje drinkt ze hooguit een paar slokjes. Verder hebben we inderdaad ook een zwembad staan waar we haar een paar keer per dag eventjes in doen en verder proberen we het binnen koel te houden. Maar dat is nog al een opgave 🥵

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Als je op vakantie ga is het toch ook warm? 🫣. Gewoon badje opzetten, rus ...
Haha true, maar we gaan dit jaar niet naar Italië (of waar dan ook) maar naar een land waar het wat gematigder is en we veel kunnen wandelen. Ik maak me geen zorgen dat we het niet overleven ;) maar als mensen nog goede tips hebben voor activiteiten zijn die zeker welkom. Weet niet hoe het met jouw kindje zit, maar deze is niet zo van het rondhangen en stil zitten met wat speelgoed.

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Ik heb laatst deze herbruikbare zakjes gekocht, ze zijn vriezer bestendig d ...
Oh wat goed! Onze kleine man moet dus echt niks hebben van ijsjes 😂 maar hij drinkt gelukkig dan wel weer heel goed uit een bekertje. Dus qua vocht zitten we wel goed

2 jaar geleden

Reactie op runningmom

Oh wat goed! Onze kleine man moet dus echt niks hebben van ijsjes 😂 maar h ...
Alleen maar beter haha! Mijn dochter drinkt een aantal slokken en gaat daarna met de beker spelen 😂.

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Alleen maar beter haha! Mijn dochter drinkt een aantal slokken en gaat daar ...
Maar deze zakjes vind ik sowieso fijn trouwens! Ook voor fruit of groentehap als je onderweg bent. Je kan er ook siliconen dopjes voor bestellen waardoor ze echt moeten zuigen om het eruit te krijgen en het niet uitmaakt wanneer je ze op de kop houdt of erin knijpt! Ook mega handig en helemaal niet duur, zeker een tip als je zelf eten wil maken maar het het gemak wil van makkelijk meenemen en zelf laten eten.

2 jaar geleden

Reactie op runningmom

Haha true, maar we gaan dit jaar niet naar Italië (of waar dan ook) maar na ...
Hier ook een actief bijtje. Ik zet gewoon zoveel mogelijk water neer (buiten). Ovenschaal vullen met water en speelgoed erin doen etc. Ijsjes aanbieden. Voor het wandelen is een air layer in de buggy/kinderwagen een goede tip! Koelt iets af. Hier zweet ze ontzettend!

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hier ook een actief bijtje. Ik zet gewoon zoveel mogelijk water neer (buite ...
Ah ja daar heb ik wel eens van gehoord, goeie!

2 jaar geleden

Lekker in een badje (en vullen met ballenbak ballen), dienblad of ovenplaat met water voor je kleine zetten en laten spetteren of daarop spelen met speelgoed is hier een groot succes, spelen met ijsblokjes…

2 jaar geleden

Of juist wat meer binnenblijven! Als het binnen 28 graden en buiten 38 zou ik lekker binnen blijven. In de ochtend lekker naar buiten en frisse neus halen en dan wat meer binnen spelen als het echt heel erg heet is.

2 jaar geleden

Lekker een badje opzetten in de schaduw! Als t binnen kouder is zou ik binnen blijven. Met slapen heb ik een ventilator die ik niet op hem richt maar koelt wel lekker af

2 jaar geleden

Ik heb haar voor het slapen een lauw badje gegeven en deed haar echt deugd