5 Reacties

één jaar geleden

Hier gaat het ook super! Wij kunnen dan nog niet lopen maar traplopen is die mega snel in! Wij zijn er wel altijd bij maar dat is ook ivm 2 grote honden die ook traplopen.. dus met z'n 3e tegelijk na boven wilt er nog wel eens iemand vallen 🤣

één jaar geleden

Sinds hij kan kruipen kan hij ook de trap op en snel ook. Dat vindt hij fantastisch om te doen. Eerst alleen trap op. Dat gaat inmiddels heel goed. Inmiddels doet hij ook zijn voet eerst. Ik laat hem altijd zelf de trap op gaan en ik loop er achter. Trap af vind ik nog wel heel spannend. Dat gaat nogal onvoorzichtig. Hoe heb je dat je kindje aangeleerd? En hoe laat haar de trap afgaan?

één jaar geleden

Reactie op Momo96

Sinds hij kan kruipen kan hij ook de trap op en snel ook. Dat vindt hij fan ...
Mn vriend heeft haar een keer vanaf boven op haar buik gedraaid zegmaar en dan voeten naar beneden en toen had ze het zelf meteen door. Als ze boven naar de trap gaat stopt ze meteen, keert zich en gaat er achterstevoren af. Eigenlijk weinig aangeleerd hier dus. We laten haar inderdaad ook bijna altijd zelf traplopen. Ze vindt t zo leuk en wordt er daardoor vanzelf vaardig in. We hadden tot vorige week geen traphekje. Nu toch maar sinds deze week wel boven na een horrorverhaal van een kindje wat viel en botbreuken en hersenschudding opliep.

één jaar geleden

Naar boven is ze heel rap, wel nog knie voet, naar beneden hebben we nog niet geoefend. Ik vind het aan de ene kant heel leuk en stoer dat ze dit al durft maar stimuleer het niet omdat ik er altijd bij wil zijn als ze naar boven gaat. Mijn nachtmerrie is dat ze naar beneden dondert. Hoe doen jullie dit? Mogen jullie kindjes zelf alleen naar boven en naar beneden?

één jaar geleden

Reactie op 1909

Naar boven is ze heel rap, wel nog knie voet, naar beneden hebben we nog ni ...
Nee zeker niet alleen! We lopen er altijd achter/onder. Maar we laten het haar wel heel vaak zelf doen inderdaad. Ze vindt het heel leuk.