16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik volg! Ik was er absoluut tegen voor Ik zelf een kind had, maar met al die gekke dingen van tegenwoordig vind ik het indd op drukke plekken ook een fijner idee. Heb liever dat mensen mij scheef aankijken omdat m'n kind in een tuigje zit dan dat ik m'n kind kwijt raak of onder de auto heb liggen.

茅茅n jaar geleden

Ik had trouwens wel laatst gelezen dat een polsbandje niet heel goed werkt, want dat is met klitteband waar je kind makkelijk bij kan, en als die het eenmaal door heeft zichzelf binnen een paar seconden los heeft.

茅茅n jaar geleden

Ik volg! Ik was er absoluut tegen voor Ik zelf een kind had, maar met al di ...
Nou precies dat inderdaad!

茅茅n jaar geleden

Er bestaan ook rugzakjes, zit misschien fijner en ziet er denk ik wat kindvriendelijker uit 馃檪

茅茅n jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Er bestaan ook rugzakjes, zit misschien fijner en ziet er denk ik wat kindv ...
Klopt deze zag ik ook, alleen het is daar 30 graden dus dat lijkt me erg warm. Ze zweet al zo snel. 馃檪馃檭

茅茅n jaar geleden

Koop alsjeblieft geen yimidear... Ik ben echt 3 stadia van hartverzakking door gegaan met dat shit ding... Heel leuk design met een Mickey of mini maar quality of a peanutshell.... Jezus! Maud rent ook van hot naar her, wij zijn 3 weken terug naar Europapark geweest in Duitsland en ze brak 2x los waarvan de 2e keer bij een plateau waar je in moest stappen voor een attractie.... Ik dacht dus dat ik mijn kind voorgoed kwijt was in the void! 1e keer was in t restaurant bij de lunch toen dacht ik ik heb dat ding niet goed dicht gehaakt ofzo... Maar nee Wij hebben ter plekke in Europapark een nieuwe gekocht (die hebben ze daar serieus in die shops gewoon liggen!) En die was 21 euro maar zo veel steviger en veiliger! Van jippie's als ik t goed heb, die hebben ook van die gehoorbescherming enzo voor kinderen. Helemaal happy mee geweest de overige 3 dagen! Dus misschien is dat de moeite waard om even te bekijken!

茅茅n jaar geleden

Ik had trouwens wel laatst gelezen dat een polsbandje niet heel goed werkt, ...
Dat niet alleen. Is ook zeer slecht voor het armpje, polsje en schoudertje als ze er vandoor proberen te gaan. Noemen ze ook wel een zondagsarmpje. Wordt ook door aan de armpjes slingeren veroorzaakt.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een Trunki Toddlepak via amazone. Heel fijn harnas wat erg goed om de borstkas zit. Kindje is hierdoor goed op te vangen als hij valt, de druk wordt mooi verdeelt. Een rugzakje is leuk en er kunnen dingen in, maar als ze dan vallen komt de druk heel erg op de schouderbanden

茅茅n jaar geleden

Sidenote: Ik dacht altijd dat ik commentaar zou krijgen, en dat klopt ook, maar het is eigenlijk nooit negatief 馃し

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Wij hebben een Trunki Toddlepak via amazone. Heel fijn harnas wat erg goed ...
Ah teruggevonden Trunki ToddlePak - praktische kinderriem voor baby's en loopgordel kinderen | kinderriem | veiligheidslijn voor kinderen - Betsy (roze), Bear Bert (blauw), 1 St眉ck (1er Pack), bagageriem https://amzn.eu/d/cn5b1MO

茅茅n jaar geleden

Reactie op ROF

Ah teruggevonden Trunki ToddlePak - praktische kinderriem voor baby's en l ...
Bedankt 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Bekijk Tuigje kinderstoel - Kindertuigje met looplijn - Looptuigje Dinosaurus op: https://www.bol.com/nl/p/tuigje-kinderstoel-kindertuigje-met-looplijn-looptuigje-dinosaurus/9200000103834847?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb deze pas besteld. Was er inderdaad voorheen ook niet weg van, maar ons zoontje heeft m ook 茅cht nodig!

茅茅n jaar geleden

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B09PBFDK3Y/ref=ox_sc_act_image_1?smid=AIXL5F6S8YBFT&psc=1 Hoi! Ik had dit tuigje gevonden, omdat deze van die 'kussentjes' heeft zodat het fijner zit.. ik vroeg me alleen af of 2 meter niet te lang is om te gebruiken tijdens een stedentrip? Wie heeft ervaring hiermee?

茅茅n jaar geleden

Reactie op 2203happy

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B09PBFDK3Y/ref=ox_sc_act_image_1?smid=AIXL5F6 ...
Zeker niet want feitelijk kan hij dan binnen een meter om je heen lopen. Korter is echt onhandig wat dan loop je elkaar voor de voeten

茅茅n jaar geleden

Reactie op MK123

Bekijk Tuigje kinderstoel - Kindertuigje met looplijn - Looptuigje Dinosaur ...
Hi! Hoe vind je dit tuigje? Ik denk erover na om hem te kopen voor onze volgende vakantie! Twijfel of dat elastieken koord handig is of juist niet.

茅茅n jaar geleden

Reactie op kkeller

Hi! Hoe vind je dit tuigje? Ik denk erover na om hem te kopen voor onze vol ...
Ik heb m -gelukkig- niet vaak hoeven gebruiken, want hij blijft nu beter bij ons, maar ik vond m wel heel fijn! Niet te lange lijn en ze kunnen zichzelf er echt niet uit wurmen. Je kunt m op vakantie eventueel ook nog als tuigje voor de kinderstoel gebruiken. 馃挭馃徏