22 Reacties

2 jaar geleden

Dr brown werkt hier heel goed

2 jaar geleden

Wij hebben een 360 graden beker voor ons zoontje van 7 maanden. Hij snapte dit vrij snel. Wel spuugt tie geregeld nog een slok uit maar dat maakt ons niks uit. Zo kan die mooi oefen voor een gewone beker straks

2 jaar geleden

Geen tuitbeker, maar deze werkt voor ons het best en de stap naar een gewone beker is klein. Hij kan het natuurlijk alleen nog niet zelf.

2 jaar geleden

Wij hebben de 360 graden beker. Ons dochtertje drinkt daar zelfstandig uit.

2 jaar geleden

Wij hebben de oefenbeker van Munchkin! Werkt echt top en hij had het heel snel door.

2 jaar geleden

Ik gebruik die van mam! Mn zoontje heeft t nu door en drinkt ineens op een dag een hele fles water😱

2 jaar geleden

Ik heb een siliconen bekertje zonder deksel. Met oortjes en je kan m een beetje vervormen dus dat vond ik wel handig. Wel een geklieder maar ze moet t toch leren en gaat al best goed. Daarnaast ook de beker van munchkin maar die snapt ze nog niet. 👌

2 jaar geleden

Wij hebben die 360 van Munchkin maar dit snapt ze nog niet goed. Toen een tuitbeker van kruidvat gekocht, werkt prima en lekt niet 👌

2 jaar geleden

Wij geven water in de gewone difrax fles met de zelfde maat speen als waar we ook de melk in doen. Ik zie niemand anders dit doen, is daar een rede voor? We hebben de 360g beker maar die snapt ze niet zo goed en drinkt ze maar een paar slokjes terwijl ze met de fles best wat kan drinken en ze het ook echt lekker vind

2 jaar geleden

Ik heb hier een tuitbeker van difrax en een 360 beker. Ze speelde er alleen mee en drinkt ook geen water eruit totdat ik vandaag in de tuitbeker een deel van m’n smoothie deed. Nou ze kon er ineens perfect uit drinken 😅 Nu ik dit weet ga ik morgen proberen lauwe thee aan te bieden, kijken of ze dat wel wilt..

2 jaar geleden

Alle soorten beker geprobeerd en hij snapt het wel maar heeft gewoon geen zin in water. Tenzij het uit ons glas komt 😅

2 jaar geleden

Reactie op Vera-S

Wij geven water in de gewone difrax fles met de zelfde maat speen als waar ...
wij doen dit ook hoor. Met de tuitbeker drinkt hij vrijwel niet en de 360 snapt hij nog niet dus in de gewone fles tot hij er klaar voor is.

2 jaar geleden

Tuitbeker van stokke!

2 jaar geleden

Reactie op Vera-S

Wij geven water in de gewone difrax fles met de zelfde maat speen als waar ...
Wij geven onze zoon ook water uit een flesje. Wel een klein flesje met speen 2 (Avent) maar dat is practisch meer. Dat flesje is niet in gebruik voor zijn melk flesjes en is licht dus kan hij zelf vastpakken. Uit de fles drinkt hij het zo weg. Uit een tuitbeker moet hij er niks van weten, haha. Komt wel. Blij dat hij al gulzig water drinkt aangezien we volgende maand naar Spanje gaan op vakantie.

2 jaar geleden

Ik vind die van Philips Avent die je bij Kruidvat kunt kopen heel erg fijn! Mijn zoontje drinkt daar heel goed uit.

2 jaar geleden

Misschien helpt het iets opwarmen wat?

2 jaar geleden

ik geef hem water uit een sausbakje/sake kopje zelfde maat als de dop van de difrax fles ongeveer soms een te grote slok maar ach die 360 beker vind ik echt een rotding

2 jaar geleden

Munchkin beker vanaf het begin dat ze water ging drinken gegeven! Eerst helpen maar nu zelf drinkt ze als een tierelier! Lekt niet en kan lekker op de grond stuiteren 😊

2 jaar geleden

Reactie op Rianne1983

Munchkin beker vanaf het begin dat ze water ging drinken gegeven! Eerst hel ...
maar hoe help je? Trouwens die van mij stuiterde op de grond en die was zeker wel nat 😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

maar hoe help je? Trouwens die van mij stuiterde op de grond en die was zek ...
Eerst beker zelf vasthouden en aan de mond zetten, kin iets omhoog duwen..daarna snapte ze steeds beter hoe ze hem zelf kon pakken en drinken..Nu pakt ze hem zelf.. 😄