22 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een siliconen bekertje zonder deksel. Met oortjes en je kan m een beetje vervormen dus dat vond ik wel handig. Wel een geklieder maar ze moet t toch leren en gaat al best goed. Daarnaast ook de beker van munchkin maar die snapt ze nog niet. 👌
2 jaar geleden
Wij geven water in de gewone difrax fles met de zelfde maat speen als waar we ook de melk in doen.
Ik zie niemand anders dit doen, is daar een rede voor?
We hebben de 360g beker maar die snapt ze niet zo goed en drinkt ze maar een paar slokjes terwijl ze met de fles best wat kan drinken en ze het ook echt lekker vind
2 jaar geleden
Ik heb hier een tuitbeker van difrax en een 360 beker. Ze speelde er alleen mee en drinkt ook geen water eruit totdat ik vandaag in de tuitbeker een deel van m’n smoothie deed. Nou ze kon er ineens perfect uit drinken 😅
Nu ik dit weet ga ik morgen proberen lauwe thee aan te bieden, kijken of ze dat wel wilt..
2 jaar geleden
Reactie op Vera-S
Wij geven water in de gewone difrax fles met de zelfde maat speen als waar ...
Wij geven onze zoon ook water uit een flesje. Wel een klein flesje met speen 2 (Avent) maar dat is practisch meer. Dat flesje is niet in gebruik voor zijn melk flesjes en is licht dus kan hij zelf vastpakken. Uit de fles drinkt hij het zo weg. Uit een tuitbeker moet hij er niks van weten, haha. Komt wel. Blij dat hij al gulzig water drinkt aangezien we volgende maand naar Spanje gaan op vakantie.
2 jaar geleden
ik geef hem water uit een sausbakje/sake kopje zelfde maat als de dop van de difrax fles ongeveer
soms een te grote slok maar ach
die 360 beker vind ik echt een rotding
2 jaar geleden
Munchkin beker vanaf het begin dat ze water ging drinken gegeven! Eerst helpen maar nu zelf drinkt ze als een tierelier! Lekt niet en kan lekker op de grond stuiteren 😊
2 jaar geleden
Reactie op Zij1989
maar hoe help je? Trouwens die van mij stuiterde op de grond en die was zek ...
Eerst beker zelf vasthouden en aan de mond zetten, kin iets omhoog duwen..daarna snapte ze steeds beter hoe ze hem zelf kon pakken en drinken..Nu pakt ze hem zelf.. 😄