69 Reacties

2 jaar geleden

Alleen af en toe tv als mama of papa daar zelf behoefte aan heeft 😉. Dan zo’n 15 minuten en is hij er zelf wel weer klaar mee. Telefoon en tablet houden we zo veel mogelijk nog weg. Hij kent het niet, dus hij vraagt er ook niet naar.

2 jaar geleden

Heel af en toe 1 of 2 afleveringeen van Nijntje. Vindt hij fantastisch

2 jaar geleden

Ja hoor. Verschilt per dag hoeveel. Soms de hele dag niet en dat vindt hij ook prima

2 jaar geleden

Heel soms kijkt hij mee als wij F1 kijken. Anders niet. Soms bij mijn ouders of de gastouder kijkt hij tv. Hij doet aan beeldvelden en verder niet. Verder speelt hij met z’n speelgoed en ontdekt hij alles.

2 jaar geleden

Alleen tijdens nagels knippen. En dan meestal een filmpje waar zij zelf op te zien is op mijn telefoon. Verder geen ander beeldscherm en geen ander moment.

2 jaar geleden

Ongeveer twee keer per week mag ze babyliedjes kijken op YouTube via de tv. Dit is dan max. 10 minuten. Ze vindt dit helemaal geweldig en danst dan mee, super leuk. Verder geen telefoon of tablet.

2 jaar geleden

Meestal wordt ze een beetje ongeduldig / hongerig rond 5 uur en dan wil ik net gaan koken. Dus dan krijgt ze een cracotte en zet ik iets op netflix aan. Heb ik weer 15 minuten om snel dingen te snijden en in een pan te gooien. Daarna is ze er wel klaar mee idd ;)

2 jaar geleden

Via telefoon en iPad nee, dat is echt van mij. Op de televisie wel! Af en toe 10 minuten, heb ik even me-time bijvoorbeeld met koken ofz.

2 jaar geleden

Nee echt geen moment nog. Vind t nog niet nodig, vermaakt zich prima zonder!

2 jaar geleden

we hebben geen tv mn vriend heeft een bouwvakkershoes om zn telefoon dus dat is de beste optie haha soms een klein filmpje van rupsje nooitgenoeg of dikkie dik of buurmanbuurman t is eerder voor onze eigen luiheid (nog even niet uit bed willen) dan dat kindje t zo boeiend vindt haha dat vingertje 'swiept' al joh 😬😬😬

2 jaar geleden

Hier niet eigenlijk

2 jaar geleden

Nee hoor

2 jaar geleden

Wil het zo lang mogelijk uitstellen, maar wel eens met verschonen van een poepluier als hij echt niet stil blijft liggen. En bij het tandenpoetsen, poetsliedje van jokie. Tandenpoetsen is drama en dit werkt🤣 dat is dan wel op de telefoon. En soms ook wel eens een aflevering Nijntje o.i.d. maar dat is ook echt niet elke dag.

2 jaar geleden

Ja, als ik rustig wil eten.. Vind hij het geweldig om naar diertjes te kijken.

2 jaar geleden

Nog nooit. We proberen het zo lang mogelijk uit te stellen.

2 jaar geleden

Verschilt per dag hier. Zeker in de ochtend staat gewoon de tv hier aan en vaak kijkt hij er niet naar om en speelt gewoon lekker. En soms zetten we hem bewust voor de tv. Als ik m’n handen vrij wil hebben of z’n nagels moet knippen haha

2 jaar geleden

Geprobeerd. Maar hij vindt het echt geen zak aan. Slaat nog het meest aan op Michael Jackson - smooth criminal video clip.

2 jaar geleden

Mijn oudste is bijna 3 En kijkt elke dag wel wat tv Sowieso elke avond, als ik aan het koken ben. En op vrije dagen overdag nog iets van een uur, als we thuis zijn. Mijn zoontje van 1 kijkt mee als hij toevallig wakker is en er zin in heeft. Owh en als we (de ouders) aan het gamen zijn. Dan kijkt de oudste soms mee

2 jaar geleden

Nee nog geen tv of filmpjes oid. Hoop dit ook nog lang vol te houden. Alleen face timen met fam/ vrienden 😁

2 jaar geleden

Hier nog een baby die het max 5 minuten leuk vindt. Behalve formule 1 of voetbal, dat blijft hij wat langer kijken met spelen tussendoor. Dus eigenlijk komt het alleen wel eens in het weekend voor. Hetzelfde geldt voor de telefoon is 3 tellen leuk en dan is het een bijtring. Dus hier speelt hij uit zichzelf liever met speelgoed dan tv