69 Reacties
2 jaar geleden
Ja hoor. Verschilt per dag hoeveel. Soms de hele dag niet en dat vindt hij ook prima
2 jaar geleden
Alleen tijdens nagels knippen. En dan meestal een filmpje waar zij zelf op te zien is op mijn telefoon. Verder geen ander beeldscherm en geen ander moment.
2 jaar geleden
Meestal wordt ze een beetje ongeduldig / hongerig rond 5 uur en dan wil ik net gaan koken. Dus dan krijgt ze een cracotte en zet ik iets op netflix aan. Heb ik weer 15 minuten om snel dingen te snijden en in een pan te gooien. Daarna is ze er wel klaar mee idd ;)
2 jaar geleden
Via telefoon en iPad nee, dat is echt van mij. Op de televisie wel! Af en toe 10 minuten, heb ik even me-time bijvoorbeeld met koken ofz.
2 jaar geleden
Nee echt geen moment nog. Vind t nog niet nodig, vermaakt zich prima zonder!
2 jaar geleden
we hebben geen tv
mn vriend heeft een bouwvakkershoes om zn telefoon dus dat is de beste optie haha
soms een klein filmpje van rupsje nooitgenoeg of dikkie dik of buurmanbuurman
t is eerder voor onze eigen luiheid (nog even niet uit bed willen) dan dat kindje t zo boeiend vindt haha
dat vingertje 'swiept' al joh 😬😬😬
2 jaar geleden
Wil het zo lang mogelijk uitstellen, maar wel eens met verschonen van een poepluier als hij echt niet stil blijft liggen. En bij het tandenpoetsen, poetsliedje van jokie. Tandenpoetsen is drama en dit werkt🤣 dat is dan wel op de telefoon. En soms ook wel eens een aflevering Nijntje o.i.d. maar dat is ook echt niet elke dag.
2 jaar geleden
Mijn oudste is bijna 3
En kijkt elke dag wel wat tv
Sowieso elke avond, als ik aan het koken ben.
En op vrije dagen overdag nog iets van een uur, als we thuis zijn.
Mijn zoontje van 1 kijkt mee als hij toevallig wakker is en er zin in heeft.
Owh en als we (de ouders) aan het gamen zijn. Dan kijkt de oudste soms mee
2 jaar geleden
Nee nog geen tv of filmpjes oid. Hoop dit ook nog lang vol te houden. Alleen face timen met fam/ vrienden 😁
2 jaar geleden
Hier nog een baby die het max 5 minuten leuk vindt. Behalve formule 1 of voetbal, dat blijft hij wat langer kijken met spelen tussendoor. Dus eigenlijk komt het alleen wel eens in het weekend voor.
Hetzelfde geldt voor de telefoon is 3 tellen leuk en dan is het een bijtring. Dus hier speelt hij uit zichzelf liever met speelgoed dan tv