Lieve moeders,
Ik voel me door de dag heen onwijs schuldig over het tv gebruik van mijn zoontje. In de ochtend staat de tv hier standaard aan zodat ik ontbijt kan maken voor ons beiden (ik ben alleenstaande moeder en werk niet. Dus ik ben echt 24/7 met hem samen)
Dus sochtends staat de tv aan met eten maken en eten. Laten we zeggen ruim een uur al. Daarna gaan we vaak aankleden en ruim ik een beetje wat op. Mijn zoontje is zo aanhankelijk wat ik soms helemaal niet erg vind maar alleen spelen doet hij niet vaak. Ik krijg niks gedaan over de dag en ben dan snel geneigd om die tv weer aan te zetten.. hij piept en is erg drammerig de hele dag door wat mij enorrrrmmm triggerd 😅. Ik zit er soms zo doorheen aan t einde van de dag, ben echt kapot. Ik heb gewoon vaak de energie of eerlijk gezegd niet eens zin om dan mijn zoontje de hele dag te vermaken.. hoe doen jullie dit? WT doen jullie op een dag? Hoe kook je zonder een dreumes aan je been die huilt? Het is nu 12:00 en ik heb nog niet eens kunnen douchen of iets dergelijks