33 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt soms 4 boterhammen en nogsteeds melk. Hij groeit netjes vgm het consultatiebureau:)

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Mijn zoontje krijgt soms 4 boterhammen en nogsteeds melk. Hij groeit netjes ...
Volgens*

2 jaar geleden

Mijn meisje ook 2, en nog wel melk. Groeit ook helemaal prima. Lekker laten eten dus 😊

2 jaar geleden

Ja heel normaal. Bij de opvang krijgen ze ook 2 broodjes tussen de middag :).

2 jaar geleden

Ja hoor is normaal.

2 jaar geleden

Me dochter eet er ook twee met korst

2 jaar geleden

Hier eet ze elke dag 4 broodjes en ze is net 3 dagen van de 4e fles af😅

2 jaar geleden

Ja hoor. Hier ook 2 boterhammen met het ontbijt en met de lunch 😊

2 jaar geleden

Ik vroeg me dat ook al af! Ons meisje jammert echt heel erg als haar eten op is. Wij hebben het op 1 boterham gehouden omdat we bang zijn dat ze te veel krijgt. Maar als ik dit zo lees mag ze er dus best twee!

2 jaar geleden

Onze zoon krijgt vanaf 8 maanden al 2 broodjes. Ik verbaas mij erover, want dat eet ik zelf ook met de lunch. Maar goed hij is dan nog boos dat het op is.

2 jaar geleden

Hier ook 2. En 'smorgens, na haar pap ook 1 en soms ook nog een cracker.. Moet wel zeggen dat ik 2 broodjes met alleen boter besmeer. Slechts 1 op een dag met 'echt' beleg.

2 jaar geleden

Sochtends hier 1 en smiddags 2. Sochtends krijgt ze nu af en toe ook al 2 boterhammen omdat ze dan nog echt honger heeft! Verbruiken natuurlijk ook veel

2 jaar geleden

Nee hoor hier ook 2 boterhammen! Heel normaal

2 jaar geleden

Ah wat goed om te lezen allemaal! Als je in die standaardmenu’s van het voedingscentrum kijkt, krijgen ze zo weinig

2 jaar geleden

Reactie op LaraW

Ja hoor. Hier ook 2 boterhammen met het ontbijt en met de lunch 😊
Hier ook inderdaad

2 jaar geleden

Reactie op Mayy26

Hier ook inderdaad
Ze krijgt nu 's ochtends geen fles meer, maar een beker melk

2 jaar geleden

Hier ook een liefhebster van 🍞! Die kan er met gemak 2 op met een lekker belegje ☺️ Ik geef het haar gewoon want ze zal wel grote honger hebben denk ik dan

2 jaar geleden

Hier ook 2 boterhammen en water. Over 2 weken krijgt hij er een beker koemelk bij.

2 jaar geleden

Sochtens een boterham of yogurt en tussen de middag ook 2 boterhammen🥪! Is der gek van!

2 jaar geleden

hier 3! 😂