33 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook een tijdje 2 boterhammen tussen de middag en nu weer 1. Maar als hij om meer vraagt krijgt hij het gewoon. We zien vanzelf wanneer hij niet meer hoeft en ermee gaat spelen

2 jaar geleden

Reactie op Didisisi

hier 3! 😂
Hier ook 3! 🙈🥰

2 jaar geleden

Poehh ik wou dat mn zoontje zoveel at! Die van mij eet een halve en soms net aan 1! Meeste stukjes belanden op de grond

2 jaar geleden

Ja hoor dit is normaal! Die van ons eet ook 2 boterhammen incl. Korst.. bij ons op de opvang waar ik werk eten ook meerdere kids van deze leeftijd 2 boterhammen met de lunch

2 jaar geleden

Reactie op mignot

Ik vroeg me dat ook al af! Ons meisje jammert echt heel erg als haar eten o ...
Ja, lekker laten eten! Deze leeftijd zijn ze zo enorm in de groei en her verbruik is hoog.. ze kruipen/lopen de hele dag. Die babyvetjes gaan er straks vanzelf af (als ze dat heeft)

2 jaar geleden

Hier krijgt ze er 3! En nog 2 flessen melk. Helemaal prima hoor.

2 jaar geleden

M’n dochter van 11 maanden eet ook 2 boterhammen en af en toe wel een flesje met normale melk (ze is gestopt met voeding).

2 jaar geleden

Vaak geven ze zelf aan waar ze behoefte aan hebben. Mijn dochter eet er soms 1 soms 2. Zit ze vol dan stopt ze en dat is goed. Als je het veel vind kan je proberen drinken te geven tussendoor, dit vult ook deels. Maar opzich 2 boterhammen is in mijn ogen niet teveel.

2 jaar geleden

Ja hoor, lekker laten eten! Hier smorgens anderhalf en in de middag 2. Ze smult er echt van🥰

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet er af en toe bijna 4! Ze verbranden zoveel :) eet sowieso als een bootwerker die kleine haha

2 jaar geleden

Wow wat eten ze veel! Haha. Mijn dochtertje eet 1 boterham sochtends en 1 smiddags. Maar niet altijd op, ze vind het veel leuker om het op de grond te gooien, te pletten of er ergens anders over uit te smeren. Als ik haar niet vast zet in de tripp trapp dan klimt ze er ook gelijk uit 😅 Ben ik de enige met zo'n bengel? 🙈 En wat doen jullie mbt gebruik van suiker en zout? Probeer het nog wel te beperken maar niet altijd, vind het best lastig..

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet sochtends met ontbijt 2 boterhammen en met de lunch ook weer 2 boterhammen 😅 ik vind het ook veel maar hij zal het nodig hebben 😊

2 jaar geleden

Hier eet ze er ook 2. En in de ochtend na haar pap fles krijgt ze nog een bordje havermoutpap, als dat op is dan gaat ze vervolgens nog havermout bij mijn vriend bietsen omdat ze nog niet vol zit 😂