8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben een twistshake placemat met borden en kommen. Hier werkt het goed. De placemat zelf kan je makkelijk lostrekken, en als er geen bord opzit trekt onze dochter die direct van het blad af om mee te spelen. Maar als het bord erop zit en je trekt aan het bord dan blijft die hier goed zitten. Als je hard genoeg trekt zal die wel losgaan maar dat hebben we hier nog niet gehad. Ze is deze bordjes nu ook gewend en trekt niet vaak meer. Ik zou het wel aanraden. Wij hebben de mini placemat want alleen die past op het tripp trapp blad. De borden en kommen zijn dezelfde grootte, alleen de placemat dus kleiner.

één jaar geleden

Ons zoontje had dus direct door dat hij de placemat met zijn vingers los kon peuteren aan de zijkant. Dus hier heeft het niet gewerkt. Mocht je het wel willen proberen heb ik de mini placemat en kommen e.d. wel ter overname😅

één jaar geleden

Hier ook een succes!!

één jaar geleden

Hier ook een succes💪🏻

één jaar geleden

Hier niet altijd een succes. Mevrouw weet dat als ze de placemat optilt dat ze dan ook alles weg kan gooien! En ik vind ze heeeeeeel kras gevoelig. Ik heb met een normaal mes een boterham er in doorgesneden en gelijk een kras er in... Het past niet op de tray van de Tripp trapp dus mevrouw eet nu aan tafel en dan is t eigenlijk nog net iets te hoog (zie de foto lekker boerenkool bikkelen haha) fijne vind ik de deksels die er bij zitten! Makkelijk om eten in mee te nemen of te bewaren! Dus ik ben een beetje mixed feelings met twistshake. T heeft zo zn voor en nadelen

één jaar geleden

Dank jullie wel dames, ben nog in dubio. Want die kleine van mij is denk ik wel zo slim om em los te kunnen peuteren. Dus twijfel daaraan.

één jaar geleden

Hier best succes hoor. Kleine placemat past wel op de trip trap. Ons moppie weet de placemat ook los te krijgen en die vervolgens met bord en al op te tillen, maar het is niet meer zo dat ze binnen 2 sec nadat ik haar eten geef haar bord al naar beneden heeft gegooid. Dat is dus al winst! 😂 meestal gaat ze pas spelen met de placemat als ze geen zin meer heeft om te eten

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Hier niet altijd een succes. Mevrouw weet dat als ze de placemat optilt dat ...
De kleine placemat past wel op de tripp trapp! Dat krasgevoelige ben ik zeker met je eens, borden hier zitten onder de krassen. Maar hier zeker een aanwinst