6 Reacties

één jaar geleden

Heeft hij verder misschien al begeleiding? Misschien gewoon dit exact uitleggen aan hem. Misschien dat hij begrijpt wat je bedoelt. En als je het voor kan zijn maak je alvast een planning voor alleen bepaalde dag delen?

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Heeft hij verder misschien al begeleiding? Misschien gewoon dit exact uitle ...
Dan geef je toch gewoon aan dat je nu ook het meeste doet dus om op te bouwen eerst even een aantal uurtjes.. lijkt mij ook wel weer logisch. Ook om te wennen voor je zoontje.Maar uiteindelijk is het natuurlijk ook zijn kind dus ik denk dat je hierin weinig keus hebt. Tenzij hij bijv. Al begeleiding heeft en je aan kunt tonen dat hij dit psychisch niet aan kan. Maarja voor je zoontje lijkt me het prettigst om dit zo rustig mogelijk te overleggen dus misschien juist heel open hier over zijn.

één jaar geleden

Ik heb dit meegemaakt vanuit de andere kant; de ex-vrouw van mijn vriend vond dat hij niet voor hun dochter kon zorgen (terwijl hij een super vader is) en zij heeft er alles aan gedaan om hun dochter bij hem weg te houden, verschrikkelijk. Dat een moeder bepaalt dat je kind niet bij jou (de vader) mag slapen is echt hartverscheurend… Dat is alles wat ik wil zeggen hierover. ik wens je veel wijsheid en sterkte toe hierin

één jaar geleden

Reactie op Loulou4

Ik heb dit meegemaakt vanuit de andere kant; de ex-vrouw van mijn vriend vo ...
Ach wat naar, mijn vriend is ook echt geen slechte vader en ik wil deze situatie juist voorkomen. Hij mist alleen verantwoordelijkheid en kan geen structuur geven, omdat hij dat zelf niet heeft gehad. Ik wil er alles aan doen dat ons zoontje zijn vader genoeg ziet. En dat hij het opgroeien mee kan maken.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Dan geef je toch gewoon aan dat je nu ook het meeste doet dus om op te bouw ...
Het is niet dat hij het psychisch niet aan kan. Het is dat hij weinig opvoeding heeft gehad vroeger en het nu ook op zijn beloop laat met zijn zoontje uit een vorige relatie.

één jaar geleden

Reactie op Loulou4

Ik heb dit meegemaakt vanuit de andere kant; de ex-vrouw van mijn vriend vo ...
exact wat ik net ook dacht in een ander topic, lastige situatie!