12 Reacties

4 jaar geleden

Kraamzorg heeft in het begin tegen mij gezegd dat het mag voorkomen, maar niet te vaak achter elkaar. Moesten wel Etten dat hij goed dronk, plaste en volgende luier weer helder

4 jaar geleden

Etten... Ik bedoel opletten

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Kraamzorg heeft in het begin tegen mij gezegd dat het mag voorkomen, maar n ...
Jaa mijn zoontje had t ook in de kraamweek en begreep dat dat normaal was dan. Maar had niet verwacht dat t nu nog zou gebeuren.. hij drinkt wel ook slechter sinds afgelopen week. Echt maar 5 min per keer en overdag dan om de 2 uur en einde vd middag en snachts wel gewoon met 4 uur minimaal ertussen

4 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Jaa mijn zoontje had t ook in de kraamweek en begreep dat dat normaal was d ...
Dan zou ik denken; morgen even overleggen. En als je, je vandaag zorgen maakt ivm futloos, slaperig, uraten blijven of koorts, dan zou ik vandaag al even de post bellen.

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Dan zou ik denken; morgen even overleggen. En als je, je vandaag zorgen maa ...
Had gister avond nog de huisartsenpost gebeld, alles oke en niks om zorgen over te maken zolang hij geen koorts heeft, genoeg plas luiers heeft en tevreden oogt

4 jaar geleden

Hoi Lou-Ann, hoe is het afgelopen? Mijn zoontje heeft ook af en toe uraten in zijn luier. Is het bij jou vanzelf over gegaan?

4 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Hoi Lou-Ann, hoe is het afgelopen? Mijn zoontje heeft ook af en toe uraten ...
Ik zou zeker de huisarts bellen. Beter het zekere voor het onzekere. Mijn zoontje bleef het houden en we krijgen nu verder onderzoeken (ook omdat hij afvalt ipv aankomt) en dan hebben ze ook de eerste keren al geregistreerd staan.

4 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Hoi Lou-Ann, hoe is het afgelopen? Mijn zoontje heeft ook af en toe uraten ...
Daarna niet meer voorgekomen gelukkig, ik had die dag veels te weinig gedronken en heb die nacht gelijk 1,5 liter water gedronken.. ik denk dat t daardoor kwam馃槄. Drink jij zelf voldoende? Of geef je geen borstvoeding?

4 jaar geleden

Reactie op Mommy2be88

Ik zou zeker de huisarts bellen. Beter het zekere voor het onzekere. Mijn ...
Mijn zoontje heeft t gelukkig niet meer gehad, hij komt ook voldoende aan gelukkig! Zeker wel 250 gr per week馃檲. Ik had wel nog die avond de huisartsenpost gebeld en die gaf aan dat t geen kwaad kon

4 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Mijn zoontje heeft t gelukkig niet meer gehad, hij komt ook voldoende aan g ...
Oh sorry Mommy2be88 ik zie nu dat je reactie niet voor mij bedoeld was馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Lou-ann21

Daarna niet meer voorgekomen gelukkig, ik had die dag veels te weinig gedro ...
Ah goede tip! Ik denk dat ik inderdaad ook te weinig drink (geef ook borstvoeding). Ik ga even heel veel drinken en kijken of het dan nog voorkomt! 馃檪 Anders bel ik de huisarts voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Ah goede tip! Ik denk dat ik inderdaad ook te weinig drink (geef ook borstv ...
Ja! Hopelijk helpt t馃槉 ik merk zelf ook als ik naar de wc moet om te plassen dat mijn urine dan wat meer oranje is als ik te weinig heb gedronken! Voor mij altijd een reminder