12 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op ROF
Kraamzorg heeft in het begin tegen mij gezegd dat het mag voorkomen, maar n ...
Jaa mijn zoontje had t ook in de kraamweek en begreep dat dat normaal was dan. Maar had niet verwacht dat t nu nog zou gebeuren.. hij drinkt wel ook slechter sinds afgelopen week. Echt maar 5 min per keer en overdag dan om de 2 uur en einde vd middag en snachts wel gewoon met 4 uur minimaal ertussen
4 jaar geleden
Reactie op Merle1987
Hoi Lou-Ann, hoe is het afgelopen? Mijn zoontje heeft ook af en toe uraten ...
Ik zou zeker de huisarts bellen. Beter het zekere voor het onzekere.
Mijn zoontje bleef het houden en we krijgen nu verder onderzoeken (ook omdat hij afvalt ipv aankomt) en dan hebben ze ook de eerste keren al geregistreerd staan.
4 jaar geleden
Reactie op Merle1987
Hoi Lou-Ann, hoe is het afgelopen? Mijn zoontje heeft ook af en toe uraten ...
Daarna niet meer voorgekomen gelukkig, ik had die dag veels te weinig gedronken en heb die nacht gelijk 1,5 liter water gedronken.. ik denk dat t daardoor kwam馃槄. Drink jij zelf voldoende? Of geef je geen borstvoeding?
4 jaar geleden
Reactie op Mommy2be88
Ik zou zeker de huisarts bellen. Beter het zekere voor het onzekere.
Mijn ...
Mijn zoontje heeft t gelukkig niet meer gehad, hij komt ook voldoende aan gelukkig! Zeker wel 250 gr per week馃檲. Ik had wel nog die avond de huisartsenpost gebeld en die gaf aan dat t geen kwaad kon
4 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Daarna niet meer voorgekomen gelukkig, ik had die dag veels te weinig gedro ...
Ah goede tip! Ik denk dat ik inderdaad ook te weinig drink (geef ook borstvoeding). Ik ga even heel veel drinken en kijken of het dan nog voorkomt! 馃檪 Anders bel ik de huisarts voor de zekerheid.