13 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb alleen een uv werend shirtje gekocht, wij komen donderdag aan in Zuid-Frankrijk. Het is denk ik vooral handig omdat je alleen de onderarmpjes hoeft in te smeren. Zwembroekjes heb ik zat, dus die niet ook nog erbij gekocht. Ik ga ‘s ochtends lekker insmeren en de rest van de dag de delen die ‘bloot’ zijn. Mijn zoontje is roodharig en heeft zo’n bleek huidje, dus er gaan 2 flessen zonnebrand mee 🙈 Fijna vakantie alvast!
2 jaar geleden
Reactie op LesleyJaikey
Ik heb alleen een uv werend shirtje gekocht, wij komen donderdag aan in Zui ...
Waar heb je zo'n shirtje gekocht? :)
2 jaar geleden
Ik heb ze allebei. Een korte en een lange. Maar ik denk dat ik die met lange mouwen het vaakst voor mn dochter ga aandoen. Dan hoef je niet zoveel in te smeren en verbanden ze niet. Wij gaan eind juli naar Turkije en meestal is het dan heel warm.
2 jaar geleden
Reactie op manon52431
Bij de Baby Junior Land in Zaandam, wel prijzig vond ik 🙈
2 jaar geleden
Reactie op manon52431
Ik zou even op Vinted kijken. Als je 'uv' intypt, dan krijg je heel veel van die uvpakjes. En echt heel goedkoop!
2 jaar geleden
Wij zijn nu op vakantie en hebben alleen een uv shirt met korte mouwen. Alleen tijdens het zwemmen wordt zijn huid blootgesteld aan de zon en die hebben we dan ook ingevet met factor 50. Maar ik merk na twee dagen dat zijn armpjes toch al flink gekleurd zijn. Dus ik had liever een shirt met lange mouwen gehad.. het gaat echt niet normaal snel.