18 Reacties

één jaar geleden

Goedemorgen Mandy, Mijn zoontje van bijna 2 heeft hier ook hèèl erg last van. Altijd heeft het bed een natte plek van zijn plas. Denk dat ik de nacht luierbroekjes ook maar moet gaan aanschaffen :(.

één jaar geleden

Wij gebruiken voor onze buikslaper pampers baby dry broekjes in een maat groter dan de gewone luiers overdag. Hier lekt hij vrijwel nooit meer door.

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij gebruiken voor onze buikslaper pampers baby dry broekjes in een maat gr ...
Same here!

één jaar geleden

Ik heb al sinds maat 3 snachts een broekje maatje groter dan overdag Nu maat 6 van pampers het rode pak

één jaar geleden

Drinken ze nog een fles in de avond? Sinds wij dat niet meer doen zijn alle problemen weg.

één jaar geleden

Wasbare nachtluiers gebruiken met wolbroekje 🤭 hier nooit problemen.

één jaar geleden

Ik die luierbroekjes van de pampers en 2 overelkaar. Dan pas blijft t droog

één jaar geleden

Hoi , ik kocht vanaf begin luiers van kruidvat merk maar na 1 jaar ongeveer (misschien iets later) kregen we hetzelfde probleem . Ook van alles geprobeerd. Uiteindelijk luierbroekjes van Pampers baby-dry voor dag en nacht gekocht . Hier een hele grote verandering 👍

één jaar geleden

Probeer eens pampers baby dry. Omdat pampers op waren ook de woezel en pip luiers gehaald. Mijn kids worden ook nat wakker terwijl ze met pampers nergens last van hebben.

één jaar geleden

Zou persoonlijk niet naar broekjes gaan, werkte hier averechts. Hoe zit de romper? Maatje groter, of alleen middelste knoopje onderaan dicht doen? Romper was hier vaak het probleem! Letterlijk 10 tallen tips geprobeerd, niets werkte, behalve romper

één jaar geleden

Wij hebben altijd pamper pants dry ze draagt al heel lang geen romper meer gewoon een hempt en onderbroek. Maar hier is het vaak ook vocht/nat de volgende ochtend. Ik denk eerder dat.het.komt omdat ze voor het slapen nog wat krijgt.

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij gebruiken voor onze buikslaper pampers baby dry broekjes in een maat gr ...
Hier precies hetzelfde verhaal! Paupers baby dry maatje groter!

één jaar geleden

Met luiers vsn het kruidvat heb ik het niet! Woezel & Pip wel.. wellicht is dat nog een tip. Je hebt per maat ook de + versie die meer opneemt. Succes!

één jaar geleden

Verschonen als jij naar bed gaat…

één jaar geleden

Hier ook beide mannen in de ochtend nat. Heb al allerlei luiers geprobeerd niks helpt. Plassen gewoon teveel denk ik

één jaar geleden

Ik doe 2 luiers over elkaar heen dan word ze niet meer nat

één jaar geleden

Rascal en friends luiers, te bestellen bij Kruidvat. Iets duurder dus gebruik ze alleen snachts, maar sindsdien NOOIT meer doorgelekt dus elke cent waard!