11 Reacties

5 jaar geleden

Ja mijn 2 kids, en deze derde, zijn ook niet gevaccineerd. Goede websites zijn vaccinvrij.nl nvkp.nl goede lezingen op Youtube: dr. Hans Moolenburgh (zijn boeken zijn ook top maar niet goed verkrijgbaar). Verder is de Facebook groep vaccinvrij fijn om aan deel te nemen voor meer artikelen, websites en bronnen etc.

5 jaar geleden

Reactie op BabySA

Ja mijn 2 kids, en deze derde, zijn ook niet gevaccineerd. Goede websites z ...
Bedankt! Veel liefs!

5 jaar geleden

Sorry, maar wat is dat hier? Een hele antivaxlobby aan het werk of geïnfiltreerd? Spijtig dat er zoveel tegenstand wordt gecreëerd voor één van de grootse medische doorbraken ooit

5 jaar geleden

Reactie op Nathalie194

Sorry, maar wat is dat hier? Een hele antivaxlobby aan het werk of geïnfilt ...
Antivaxlobby?! Een moeder vraagt meer info, doe is even normaal zeg! Dat jij er op tegen bent moet je zelf weten, rare reactie. Ik ga ook niet onder een 'provaccinatie' vraag zulke opmerkingen plaatsen.

5 jaar geleden

Reactie op Nathalie194

Sorry, maar wat is dat hier? Een hele antivaxlobby aan het werk of geïnfilt ...
Dit is een nare opmerking.. Het is een eigen keuze en verantwoordelijkheid en ik wil graag meer informatie. Mijn bedoeling is niet om discussies of dergelijke te openen. Liefs x

5 jaar geleden

Ik volg graag! Mijn moeder heeft het boek en ik heb zelf al jaren de boeken van Hans Moolenburgh. Ik vind vaccinatie niet nodig, mijn man alleen niet zo lang als het nog een baby betreft (dus na een jaar vaccineren). Een vriendin is verloskundige, ruim 10 jaar geleden kreeg zij al in haar opleiding te horen dat de vaccins en meer hygiëne samenvielen in de geschiedenis waardoor we minder goed weten waar alle vooruitgang precies aan te danken is (aldus haar Nederlandse studieboeken).

5 jaar geleden

Er is meer geluid voor vaccins dan tegen vaccin dus ik ben content met deze topic. Het is goed dat je met een kritische blik naar vaccins en medicatie kijkt.

4 jaar geleden

Ik ben het boek aan het lezen en ik raad het zeker aan! De schrijfster van het boek verteld tot in details hoe ze aan elke informatie komt en zoekt het nog net iets verder uit elke keer. Onder elk (wetenschappelijk) onderzoek staan bronnen. Je kunt wel zeggen dat deze vrouw haar huiswerk heeft gedaan! Ik ga ook niet vaccineren. Als je meer informatie wilt en twijfelt zou ik het boek zeker aanschaffen. Echt een eye opener.

4 jaar geleden

Ik ben het boek aan het lezen en ik raad het zeker aan! De schrijfster van ...
Mag ik je vragen welk boek het is?

4 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Mag ik je vragen welk boek het is?
Vaccinvrij!

4 jaar geleden

Vaccinvrij!
Haha sorry 🤣 ik moet beter lezen... goed om te lezen dat jij het ook interessant vindt. Ik start ook een dezer dagen met het boek (al heb ik het deels al een paar jaar gelezen) ☺️