16 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk dat ik hem ga verwennen met een uitgebreide bbq.

2 jaar geleden

Reactie op ibl84

Ik denk dat ik hem ga verwennen met een uitgebreide bbq.
Ooooh heerlijk!!, Ook leuk😊

2 jaar geleden

Wij hebben vorig jaar toen we gingen van ons cadeaugeld een Bastard bbq gekocht. Ik heb een cricut snijmachine, dus ik ben van plan om een gepersonaliseerd bbq schort te maken met een tekst als: mijn papa is de beste bbq papa, oid haha

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wij hebben vorig jaar toen we gingen van ons cadeaugeld een Bastard bbq gek ...
Oooh das leuk, Moet ineens eraan denken dat hij wel graag zo.n leren bbq schort wilt hebben. Maar die van jou met tekst kan die ook in leer?

2 jaar geleden

Oooh das leuk, Moet ineens eraan denken dat hij wel graag zo.n leren bbq sc ...
Je kan ze wel van leer laten maken. Is wel vrij prijzig

2 jaar geleden

Ik zit nu even te denken, en wil ook wel iets creatiefs laten maken door ons zoontje (en uiteraard door mijn oudste, waarvan mijn partner "ook voor mij beetje papa" is, zoals mijn 5-jarige zoon zegt). Hij zal sowieso iets op school maken, maar dat zal voor zijn papa zijn. Iets in de zin van voetjes in verf/handjes in verf en kliederen. Uiteraard wel snel schoon te maken. Zelf wil ik ook nog iets kopen, maar weet nog niet zo goed wat 😅

2 jaar geleden

Oooh das leuk, Moet ineens eraan denken dat hij wel graag zo.n leren bbq sc ...
Weet ik niet… dat moet ik nog even uitzoeken haha! Maar via internet kan je wel zoiets bestellen volgens mij

2 jaar geleden

Ik had alvast bij “herinneringen op linnen” foto’s laten afdrukken van mijn man samen met de kleine en alleen van de kleine… zo’n 15 stuks in totaal… Toen hij fotolijstjes wou gaan kopen voor aan de muur heb ik zijn cadeau maar verklapt, hangt ook al aan de muur 😅

2 jaar geleden

Reactie op Lysanne88

Ik zit nu even te denken, en wil ook wel iets creatiefs laten maken door on ...
Moeilijk he haha🤣

2 jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Ik had alvast bij “herinneringen op linnen” foto’s laten afdrukken van mijn ...
Hahaha ja dan heb je geen keus. Zat ook te denken aan een foto van haar.

2 jaar geleden

Ik wil denk ik twinning shirts doen van onebymason😄 en dan een toffe foto maken om uit te printen en in te lijsten

2 jaar geleden

Bij Uniheart.nl kan je mooie persoonlijke posters laten maken... :)

2 jaar geleden

Een cool dads only pet. Je hebt evt matchende petjes voor je kleine. Ze zijn rond de 35 euro en dan nog verzenden. Even intypen op google je hebt meerdere aanbieders. Je hebt ook de moeder variant 😃

2 jaar geleden

Reactie op Zomie

Ik wil denk ik twinning shirts doen van onebymason😄 en dan een toffe foto ...
Aah leuk, ik wil ook matching shirts kopen bij byferial.

2 jaar geleden

Eerst maar eens kijken of hij dit jaar wel moederdag herinnert 🤭😝

2 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt en besteld. Met een ontbijtje op bed erbij mag hij dit shirt de hele dag dragen😜