7 Reacties

2 jaar geleden

Ben wel naar Gran Canaria geweest, maar zonder baby. Denk dat het een heerlijke bestemming met een baby is. Vond alles goed toegankelijk met een auto en een heerlijk klimaat.

2 jaar geleden

Mijn zwager er schoonzusje hebben het heerlijk gehad met hun 6 maanden oude dochtertje

2 jaar geleden

Wij gaan naar Tenerife! Gran Canaria is heel erg bergachtig met veel trappen dus niet handig met buggy. Tenerife is echt plat en vind zelf mooier eiland. Wij zitten altijd in Playa de las Americas. Voor als je is wil kijken. Costa adeje is ook mooi

2 jaar geleden

Wij zijn naar Dunas Suites en Villa’s geweest. Daar heb je allemaal bungalows wat ideaal is omdat je dan een tuin hebt waar je kan relaxen terwijl je kindje binnen ligt te slapen.

2 jaar geleden

Wij gaan al jaren naar Gran canaria en gaan in september voor het eerst met ons zoontje. Accommodatie zou ik zoeken bij Meloneras, dat is wat rustiger dan Playa del Ingles. Ook zou ik een auto huren en lekker naar het strand gaan bij Amadores of Anfi del Mar. In het vliegtuig laten drinken tijdens stijgen en landen, minder druk op de oortjes.

2 jaar geleden

Wij zijn een aantal weken geleden in Abora Buenaventura geweest. Goed hotel, heel kindvriendelijk. Alleen de zee, playa del ingles, is dat niet. Zee is wild en ook te trap naar beneden (er is wel een lift) maar dan kom je niet helemaal lekker uit. Wij gingen met de taxi naar baaien (Amadores en Amfi) dat was heerlijk! Geslaagde vakantie gehad hoor, denk dat t een goede bestemming is met een baby