Hoi,
We zijn sinds gisteren op lanzerote met ons zoontje van bijna 1. Vlucht ging heel goed, wel 2 mini slaapjes van 20 min. Maar vannacht wilde hij dus bijna niet slapen. 3 kwart van de nacht op geweest met huilend kind, haast niet te troosten. Spelen wilt hij dan wel weer. Er is een uurtje tijdverschil en uiteraard ander bedje, maar om dan zo weinig te willen slapen? Jullie nog ideeën of tips?
Hier helpt het op vakantie om even aan de nieuwe omgeving te wennen, het bedje naast mijn kant van het bed te schuiven en dezelfde volgorde van de slaaproutines aan te houden. Overigens doet ze geen dutjes als we ergens op visite gaan.
Mijn dochter word volgend week 1 en hier is het ook feest. Ieder half uur huilend wakker. Haar bed, ons bed niks is goed. Ze zit momenteel in een sprongetje. Wellicht is dat het probleem?
Wij zijn ook sinds gister op vakantie, hier zijn de dutjes overdag echt een drama 😅 nu ook al bijna n uur bezig om haar in slaap te krijgen ze is zo moe maar wil gewoon niet gaan slapen. Wij blijven t proberen maar t kost mij ook zo veel energie. Mijn man is ziekjes 😅 dus t komt op mij neer nu. Ik laat haar veel heen doen in bed maarja