14 Reacties

2 jaar geleden

Hallo Anje, wij hadden de pot nutrilon in de koffer en in de handbagage (luiertas) de poedertoren. Ook had ik een paar potjes olvarit in de koffer gedaan, normaal geven wij vers maar voor op vakantie vond ik het wel heel makkelijk.

2 jaar geleden

Ik zou handbagage doen. Mocht je ruimbagage kwijt raken dan heb je de poeder in elk geval nog wel 😉

2 jaar geleden

Hoi! Ik heb toen ook 2 potten meegenomen in mijn ruimbagage! En de pot die thuis open zat in mn handbagage! Goeie zak eroverheen, & in mijn handbagage koffertje gedaan. Maak een “handbagage koffer” voor de kleine. Met daarin een deken. Evt jas ( ligt eraan hoelaat je aankomt) - overige pot voeding. Als je draagzak meegaat kan die daar in. 2 setjes kleding In je baby luiertas 1 setje kleding 1 voedingstoren Snacks ( mais puffjes / rijstwafel / soepstengel) Pot fruit / pot groente. Lepel Thermosfles ( je kan het ook vragen aan het personeel.. ) Speelgoed Geef tijdens het opstijgen en landen voeding. Neem een makkelijke buggy mee Gaat die wel mee? Ahaha Lees even op de vliegmaatschappijen of ze “baby bed” service hebben. En lees de voorwaarden of je daar gebruik van kan maken. Mijn kleine was toen 6 maanden & 7 kilo. Toen hebben we op nr 1 gereserveerd kostte wel €50 meer. Maar ik heb na het opstijgen een babybed voor gekregen! NOU WAT EEN HEEEEERLIJK DING! Ze heeft gewoon lekker geslapen.. Ik heb ook gebruik gemaakt van het “koptelefoon” voor babys. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik er veel profijt aan had. Ze sliepen met koptelefoon op beter als zonder.

2 jaar geleden

Hier een foto ervan.

2 jaar geleden

Reactie op DBrouwer

Hallo Anje, wij hadden de pot nutrilon in de koffer en in de handbagage (lu ...
Handig! Dank je wel voor de reactie 🤗

2 jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Ik zou handbagage doen. Mocht je ruimbagage kwijt raken dan heb je de poede ...
Handig 🤗 bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Hoi! Ik heb toen ook 2 potten meegenomen in mijn ruimbagage! En de pot die ...
Super bedankt voor je tips, wauw! Mag ik vragen welke koptelefoon dat was? Kreeg je die in het vliegtuig of 1 zelf aangeschaft? 🤗

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Hier een foto ervan.
Aaahh 🥰

2 jaar geleden

Deze had ik aangeschaft.

2 jaar geleden

Je bent geweldig! Ga ik meteen aanschaffen. Bedankt

2 jaar geleden

Ik zou de 2 potten in de ruimbagage doen maar dan verdeeld over 2 koffers. Evenals kleding, pampers, doekjes etc. voor jullie zelf en de kleine voor mocht er 1 koffer kwijt raken.

2 jaar geleden

Ik had 1 in mijn handbagage en 1 in de koffer. En gelukkig maar ook want onze 2e vlucht werd gewijzigd en vertrok volgende ochtend pas. Het mag dus ook in je handbagage.

2 jaar geleden

In ruim bagage wordt het heel erg koud. Vraag me af of dat wel goed is voor de voeding. Die temp verschillen

2 jaar geleden

Ik had in elke koffer een pot. Mocht een koffer of iets kwijt raken 😮‍💨😅