7 Reacties
2 jaar geleden
Hey! Hebben jullie een pakketreis geboekt? Of wil je daar ter plekke een taxi nemen op het vliegveld? Ik heb gewerkt voor Sunweb in de Algarve en ik denk dat het beste (en fijnste voor jezelf) is om een taxi van tevoren te regelen waarbij je dus aangeeft dat je een baby bij je hebt. Mocht je vaker met de auto wegwillen, zal ik een auto huren die je op de airport kan meenemen en daar ook kunt terugbrengen na de vakantie.
2 jaar geleden
Ik had een doona + meegenomen, wagen en stoel in 1 en super ideaal. Hij mocht ook op de heenweg mee het vliegtuig in. Bij de overstap weer niet maar had een reistas waar ik 'm in kon doen. Wij hadden een huurauto en je kan dan ook vantevoren een autostoel erbij huren maar mijn ervaring is dat je voor die prijs er eentje kan kopen, megaduur.
2 jaar geleden
Wij zijn op dit moment op vakantie én hebben de maxicosi meegenomen, weet het niet je vraag maar wilde even laten weten dat het wel ideaal is!
Wij konden hem als ruimbagage inchecken en zo meenemen, ook in de transferbus en in de huurauto welke we hebben.
Dus wellicht een overweging om hem mee te nemen 😃