25 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan in Nederland naar centerparcs sinds de oudste geboren is doen we elk jaar een ander park we kiezen dan een uitstapje waar we graag naar toe willen en zoeken daar een park bij uit dit jaar laaste keer buiten de schoolvakanties volgend jaar is hij leerplichtig als we gaan rijden we welk altijd aan rond de dutjes zodat hij lekker in de auto kan slapen

één jaar geleden

Wij gaan naar Aruba! Maar dat is ook omdat we daar familie hebben. We gaan vanuit hier ook met de familie. Wel allemaal in andere vliegtuigen 🤣 Ik zie er wel behoorlijk tegen op.. maar meer voor mezelf dan voor me zoon.. 10 uur in het vliegtuig zitten... pfff Maar we hebben er wel zin in!

één jaar geleden

Wij gaan naar Noord Frankrijk, lekker met de auto en niet zo ver rijden. Zitten in een appartement in de natuur met genoeg mogelijkheden om te wandelen en het doen van leuke uitstapjes. Vorig jaar iets vergelijkbaars gedaan in Duitsland en is heel goed bevallen. Voor ons allemaal heel ontspannen ☺️

één jaar geleden

Wij gaan zuid frankrijk. Overnachting op de heenweg. Oudste is bijna 4 en jongste dan op 2 maanden na 2 jaar. Zijn elk jaar met de auto gegaan stuk rijden en altijd goed gegaan Vanaf jongs af aan wennen.

één jaar geleden

Wij gaan eind juli begin augustus 3 weken lekker naar Spanje. We zitten dan op 2 verschillende campings in een stacaravan. Mijn schoonouders staan al sinds jaar en dag op dezelfde camping en omdat ze dit jaar 40 jaar getrouwd zijn vonden wij t wel leuk om ook die kant op te gaan. Wij gaan met de auto en rijden in 2 dagen 😌 in de nacht de eerste grote ruk en de dag 2 nog zo min mogelijk haha. Het is toch 15 uur rijden zonder stops😆 Heb er nu al zin in! Maar eerst een ruime week nog in mei of juni naar de Moezel 🥰 ook met zn drieën en de kat! Genieten van al die wijntjes daar🥰

één jaar geleden

Wij rijden.. we vinden hem nog te jong om te vliegen (en hebben ook geen reden zoals familie opzoeken 😊). Dus in april eerst een weekje center parcs in Zuid-Duitsland en eind juni 2 weken naar Zeeland. Als het echt een ‘slechte’ zomer blijkt te zijn kijken we in september nog even of we verder rijden of toch gaan vliegen 🤷🏻‍♀️.

één jaar geleden

In april gaan we naar Amerika en in september naar Egypte. 😀

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

In april gaan we naar Amerika en in september naar Egypte. 😀
Jaloers!! Wij willen volgend jaar florida met 2 kids. Geniet ervan!😍

één jaar geleden

Wij gaan met de auto naar italie. 2 dagen doen we er over tussen overnachting in een hotel. Vorig jaar ook gedaan toen was ze bijna 1 ging eigelijk heel goed. Dit jaar een appartement gehuurd dus zinin.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Wij gaan met de auto naar italie. 2 dagen doen we er over tussen overnachti ...
Vliegen hebben we trouwens naar gekeken maar vond het een gedoe met vliegtijden. Heel vroeg of laat ben er een beetje tegen om haar wakker te maken. Wij rijden ook altijd overdag sochtends eerst rustig een broodje eten. Ook gewoon even stoppen na 2 uur rijden kan ze een beetje rond lopen.

één jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

Jaloers!! Wij willen volgend jaar florida met 2 kids. Geniet ervan!😍
Dankjewel! Daar gaan wij ook heen 😀

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Dankjewel! Daar gaan wij ook heen 😀
Oeh mag ik vragen of jullie meerdere hotels/huizen hebben of 1 vaste plek? Wij twijfelen nog maar willen dus die reis april 2024 doen. Wel even prijzige reis maar 4 jaar terug ook geweest en vond het geweldig!

één jaar geleden

Wij gaan eind augustus naar Zuid-Frankrijk een weekje en dan door naar Italië ook een week. De andere optie was naar de Canarische Eilanden vliegen maar toch voor deze optie gekozen. Vooral voor de prijs en omdat we een auto kunnen lenen voor de reis. Mijn auto is te oud (vorige jaar naar Zuid-Frankrijk ermee geweest maar durven het dit jaar niet meer aan) en de auto van mijn vriend is te klein… Een lange autorit met een kleintje durven wij wel aan, vorige jaar reden we ‘s nachts heen, kleine sliep. Terugweg in 2 dagen overdag gereden en dat was wel pittig. Maar denken dat hij nu makkelijker zal zijn. Hij slaapt de laatste tijd sneller in de auto dus dat geeft goede hoop 😊 Wij willen ook in de toekomst graag naar Kroatië en Griekenland maar dat willen we doen als de kleine het bewuster mee maakt

één jaar geleden

Reactie op Mariamaria93

Oeh mag ik vragen of jullie meerdere hotels/huizen hebben of 1 vaste plek? ...
Wij gaan eerst 3 nachten naar Miami (1 hotel). Dan 1 nacht Sarasota (hotel). Dan 10 nachten Kissimee (1 huisje). Dan 7 nachten cruise 🚢! 🎢

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wij rijden.. we vinden hem nog te jong om te vliegen (en hebben ook geen re ...
Ooh gaan jullie naar de allgäu? JALLOEEEERS Ik wil daar zo graag terug haha. Wij blijven meestal ff plakken bij bostalsee haha ook een mooi park

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Ooh gaan jullie naar de allgäu? JALLOEEEERS Ik wil daar zo graag terug haha ...
Hahaha Ik ben anders best jaloers op jou met Spanje in het vooruitzicht 😂! Maar inderdaad we gaan naar Allgäu. Zo leuk? We gaan vooral voor vrienden die vorig jaar zijn geëmigreerd en daar vlakbij wonen. Bostalsee, goeie! Ik ga kijken of we daar ook nog een paar dagen terecht kunnen 🤣. Bedankt voor de tip!!

één jaar geleden

Wij zitten momenteel in curacao. Een pittige vliegreis en de eerste 2 dagen wat moeite met de jetlag. Maar nu is het volop genieten geblazen! Onze dochter slaapt lekker in de buggy wanneer het nodig is dus we zijn heerlijk flexibel. En ze geniet zelf ook volop!

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Hahaha Ik ben anders best jaloers op jou met Spanje in het vooruitzicht 😂! ...
Het is zo mooi daar en t park best luxer qua huisjes. Maud was toen we daar zijn geweest 3 maanden dus hebben veel van ons huisje gezien haha. Hadden toen een 4 persoons vip huisje. Alle luxe voorzien in dat huisje haha. We zijn 1x gaan zwemmen met Maud en ik van de wildwaterbaan. Poeh die ging hard haha. Maar voor kindjes van de leeftijd van die van ons is t echt een paradijs! Een heel mooi meer (die toen bevroren was en volop geschaatst mocht worden) en veel natuur op het park. Ja ik wil gelijk terug haha

één jaar geleden

Wij gaan in de zomer met de auto naar midden frankrijk. 7.5 uur rijden (exclusief file en stops) vinden wij lang zat rijden voor de eerste keer met een kleine. Zolang ze slaapt, rijden wij. Verder stoppen we lekker vaak om even te spelen.

één jaar geleden

Wij gaan lekker buiten school vakanties om nu het nog kan. In april naar huisje schoonouders in zuid Frankrijk. In mei all inclusief naar Turkije en in november 3 weken naar Kaapstad. Allemaal totaal verschillende dingen 🤣. Doe met name waar je zelf zin in hebt, die kleintjes zijn zo flexibel die gaan wel mee. Onze kleine wereldreiziger is echt al overal en nergens geweest (hawaii, Kaapstad, spanje, Frankrijk)