29 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Carrie1990

Ik zou de vraag aan je buren stellen ipv hier, je komt vast samen tot een m ...
Probleem is dat ze er niet mee naar ons komen maar het extra hard in de tuin tegen elkaar zetten waarvan wij het dus mee krijgen

één jaar geleden

Reactie op Mams2018

Probleem is dat ze er niet mee naar ons komen maar het extra hard in de tui ...
Ik zou het eerlijk gezegd negeren totdat zij er een gesprek over openen :) als ze het echt zo rot vinden dan kan dat aangegeven worden in persoon toch? Wij hebben met de VVE de afspraak dat in het weekend na 10:00 ‘herrie’ in de tuin mag, maar wonen in Amsterdam waar we allemaal dicht op elkaar zitten

één jaar geleden

Wauw serieus🙁😳 wat een overdreven reactie zeg! Dat betekent dat JIJ je nu naar voelt en de hele zomer bijna niet 'vroeg' naar buiten durft omdat de buren uit willen slapen...... ik heb geen tips, want je wilt ook geen gezeik met de buren. Maar ik zou gewoon lekker naar buiten blijven gaan!

één jaar geleden

Het is ook echt jammer dat ze het alleen maar tegen elkaar zeggen zodat jullie het wel horen, maar het er niet met jullie over hebben! Mijn man werkt onregelmatig en slaapt dus soms in de ochtenden wat langer of overdag als hij nachten heeft gehad. Maar ik vind dat dat ONS probleem is en niet die van de buren. Zij hebben ook jonge kinderen die buiten spelen. En we wonen tegenover een school, wat natuurlijk wel onze eigen keuze was. Maar wij hebben nieuwe kozijnen met dubbel glas en rolluiken. Je hoort echt niks! Maar snap wel dat je je een beetje opgelaten voelt ofzo op deze manier...

één jaar geleden

Pff, half 10 is echt al heel netjes qua tijd. Ik zou wachten tot ze het gesprek rechtstreeks met jullie aangaan en dit passief-agressieve gedrag lekker negeren. Dit klinkt niet als jullie probleem, maar dat van hen. Leefgeluiden horen er nu eenmaal bij als je buren hebt en al helemaal op dit tijdstip. Dan moeten ze maar ergens gaan wonen in een hutje op de hei of naast mensen zonder kinderen/kinderwens 🙈.

één jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Laat ze maar langskomen dan zal ik ze wel om 9:00 de tuin deuren open doen. ...
Hahaha 😂

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Wauw serieus🙁😳 wat een overdreven reactie zeg! Dat betekent dat JIJ je nu ...
Op dit moment hebben we het op de zaterdag opgelost. Mijn man loopt nu op zaterdag ochtend met de Kids naar de bibliotheek voor nieuwe boeken uit te zoeken tegen de tijd dat ze terug zijn is het een uurtje later dan de tijd dat ze normaal naar buiten gaan. Zondagochtend blijft nog een uitdaging vooral omdat mijn Kids rond 6.00 al wakker zijn 😏

één jaar geleden

Wauw wat ongelofelijk onvriendelijk 🙈.. wij zijn ook heel veel buiten en de puien gaan gelijk open als we wakker zijn en beneden komen. Op zondag houden wij inderdaad half 10 maar liever 10 uur aan.. ik meen dat dat ook de standaard was voorheen binnen veel gemeentelijke verordeningen. Mogelijk zijn die tijden inmiddels ook veranderd hoor en wat vroeger maar ik vind half 10 en dus 10 uur zeker niet te vroeg 🙈😅..

één jaar geleden

Wij kijken en beetje of de buren al wakker zijn. Maar 9:30 is echt een prima tijd hoor. 9 uur kan vroeg zijn, maar dit lijkt me echt redelijk.