15 Reacties
5 jaar geleden
Ik kreeg het met 34 in me vorige zwangerschap, dit terwijl ik al die tijd gesmeerd heb en niet zo een beetje ook.. Niet te voorkomen helaas
5 jaar geleden
Heb sinds het begin van mijn zwangerschap bio oil en nivea gebruikt, maar heb al striemen sinds 5 a 6 weken. Ben nu 20 weken en het wordt er niet meer op.. ben benieuwd hoe dat over een paar weken zal zijn.
5 jaar geleden
Paar striemen op mn onderbuik maar niet heel veel.. donderdag 22 weken zwanger van ons 1ste kindje馃挋
Wel al oude striemen op mn dijen,armen,borst maar die zijn helemaal vervaagt ( door de pubertijd gekomen)
5 jaar geleden
Striae is genetisch aangelegd. En als je ze al hebt van vroeger is de kans nu ook groter dat je ze weer krijgt. Smeren heeft geen zin (maar is wel fijn, en ruikt lekker馃槈)
Mijn moeder, ik, zus en broer hebben allemaal striae (niet alleen door zwangerschap馃檭)
Ik kreeg er bij mijn vorige zwangerschap 3 weken voor de bevalling op m'n onderbuik馃槗 ik dacht dat ik er goed vanaf kwam. Niet dus..
5 jaar geleden
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik kreeg pas striae na een uitwendige versie met 37 weken. De reden hiervoor is dat de buik zo ingrijpend van vorm veranderde dat het niet te houden was voor de huid. Daarvoor geen streepje馃槩
Smeren helpt helaas niets en dan heb ik het niet over mijn situatie maar voor alle zwangerschappen. Alleen voor het idee馃槝
Geniet van je zwangerschap
5 jaar geleden
Ik ben nu 27 weken en heb ook nog niks. Ik wacht rustig af. Het kan altijd nog komen.