15 Reacties

5 jaar geleden

Ik kreeg het met 34 in me vorige zwangerschap, dit terwijl ik al die tijd gesmeerd heb en niet zo een beetje ook.. Niet te voorkomen helaas

5 jaar geleden

Met wat smeren jullie? Ik ben nu zwanger van mijn eerste, 17weken ver. Ik heb nog niets gesmeerd ofzo.

5 jaar geleden

Heb sinds het begin van mijn zwangerschap bio oil en nivea gebruikt, maar heb al striemen sinds 5 a 6 weken. Ben nu 20 weken en het wordt er niet meer op.. ben benieuwd hoe dat over een paar weken zal zijn.

5 jaar geleden

Ik heb nu Weleda olie die is bijna op. Heb net die van Zwitsal mama besteld als nieuwe batch. 馃槉

5 jaar geleden

Paar striemen op mn onderbuik maar niet heel veel.. donderdag 22 weken zwanger van ons 1ste kindje馃挋 Wel al oude striemen op mn dijen,armen,borst maar die zijn helemaal vervaagt ( door de pubertijd gekomen)

5 jaar geleden

Reactie op Mila69

Ik heb nu Weleda olie die is bijna op. Heb net die van Zwitsal mama besteld ...
Die is heel fijn van Zwitsal 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op ZinziiM

Met wat smeren jullie? Ik ben nu zwanger van mijn eerste, 17weken ver. Ik ...
Zwitsal ! Echte aanrader, heel fijn 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op ZinziiM

Met wat smeren jullie? Ik ben nu zwanger van mijn eerste, 17weken ver. Ik ...

5 jaar geleden

Reactie op Nutella

Ik heb hem besteld :D bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Striae is genetisch aangelegd. En als je ze al hebt van vroeger is de kans nu ook groter dat je ze weer krijgt. Smeren heeft geen zin (maar is wel fijn, en ruikt lekker馃槈) Mijn moeder, ik, zus en broer hebben allemaal striae (niet alleen door zwangerschap馃檭) Ik kreeg er bij mijn vorige zwangerschap 3 weken voor de bevalling op m'n onderbuik馃槗 ik dacht dat ik er goed vanaf kwam. Niet dus..

5 jaar geleden

Mijn borsten hebben in het eerste trimester een enorme groeispurt gekregen. Van B naar E. Daar heb ik dus al striae vanaf het eerste trimester. Ergens anders op mijn lichaam dus niet, wel de vervaagde dan mijn puberteit ook. Het is afhankelijk van hoe snel je groeit denk ik.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik kreeg pas striae na een uitwendige versie met 37 weken. De reden hiervoor is dat de buik zo ingrijpend van vorm veranderde dat het niet te houden was voor de huid. Daarvoor geen streepje馃槩 Smeren helpt helaas niets en dan heb ik het niet over mijn situatie maar voor alle zwangerschappen. Alleen voor het idee馃槝 Geniet van je zwangerschap

5 jaar geleden

Inmiddels 28 weken en heb nog geen streep. En jullie?

5 jaar geleden

Ik ben nu 27 weken en heb ook nog niks. Ik wacht rustig af. Het kan altijd nog komen.

5 jaar geleden

Ik ben nu ruim 28 weken. Behoudens mijn witte strepen van de vorige zwangerschappen, heb ik nog geen nieuwe strepen.