16 Reacties
5 jaar geleden
Wat leuk zo’n positief verhaal! Ik ben ook 15 weken vandaag☺️ Heb nog niet direct het idee dat ik de baby voel, kan niet wachten! Wij zijn ook druk met de babykamer bezig en mogen donderdag shoppen voor de kinderwagen, echt zo zin in! Mijn hondje ligt vaak bij mij maar blijft ook ruiken, heb wel het idee dat hij er wat van meekrijgt, zo grappig.
Voor ons superleuk, wij hebben twee neefjes van 8 en zij zijn super enthousiast! Krijgen steeds cadeautjes, en ze hebben een luiertaart gemaakt al, helpen met de babykamer en verzinnen namen, echt heel lief🥰
5 jaar geleden
Reactie op Danne
Wat leuk zo’n positief verhaal! Ik ben ook 15 weken vandaag☺️ Heb nog niet ...
Ahw wat heerlijk om te lezen en vooral dat je neefjes zo enthousiast zijn! Geniet er van en heeeel veel plezier bij het shoppen!!
5 jaar geleden
Ik ben ook vandaag 15 weken! 😻🌟😍🎉 Vandaag zwangere vriendin gezien die bijna gaat bevallen, en we hebben elkaars buikjes bewonderd en heel fijn gepraat. 🥰

5 jaar geleden
Reactie op Mayy26
Vorige week onze pret echo gehad en we krijgen een zoontje💙. Was zo verlie ...
Wat leuk zeg!! Het blijft zo bijzonder om het kleintje te zien en te horen. Geniet er van 🥰❤️
5 jaar geleden
Reactie op MoederMaffiaBaby2
Ik ben ook vandaag 15 weken! 😻🌟😍🎉 Vandaag zwangere vriendin gezien die ...

Wat leuk zeg!!! Een heel mooi geluksmomentje!
5 jaar geleden
Fijn! Ik ben vandaag 15 weken + 2 en weet sinds 2 weken dat we een tweede zoontje krijgen (nipt in België). De mooiste momenten waren de 2 echo's en de hartslag horen en het nieuws dat alles goed gaat. Ook de eerste fladderende bewegingen in mijn buik en alvast het geboortepakje uitzoeken en al eens snuisteren tussen de doopsuikers is leuk. Ik probeer gewoon echt van elk moment van het nieuwe leven in mijn buik te genieten want ik weet na mijn eerste zwangerschap dat 40 weken sneller om zijn dan je eerst zou denken
5 jaar geleden
Amai ik was donderdag 15 weken. Nog niets gevoeld en ook nog geen babywinkels bezocht. Wij doen dat in de week van 22 maart omdat mijn vriend dan een week verlof heeft en dat is toch iets dat ik samen met hem wil doen... is dit de eerste keer dat je zwanger bent? Dat je daardoor beweging herkent?
5 jaar geleden
Reactie op Ilse13
Fijn! Ik ben vandaag 15 weken + 2 en weet sinds 2 weken dat we een tweede z ...
Wat leuk zeg!! Lekker genieten 🥰 die echo's blijven zo jij bijzonder.
5 jaar geleden
Reactie op Astrid089
Amai ik was donderdag 15 weken. Nog niets gevoeld en ook nog geen babywinke ...
Ja snap ik heel goed dat je samen wilt shoppen, het is zo'n mooi momentje samen ❤️!
Het is de eerste keer dat ik zwanger ben. Dat was ook de rede waarom ik eerst twijfelde, maar het was zo'n apart gevoel en elke keer rond dezelfde plek. Ik ben zelf best wel hoog gevoelig en misschien is dat de rede dat ik het zo vroeg voel. Het is ook meestal snachts als ik op mijn zei lig.
Maak je niet druk als je nog niks heb gevoelt 😊. Ik lees dat dit per persoon heel erg verschillend is en uiteindelijk zal je het zeker herkennen ❤️.
Geniet van jullie weekje samen, het shoppen en natuurlijk de zwangerschap!
5 jaar geleden
Reactie op Mommy2be88
Ik ben vandaag 14 weken en ook de 24ste een pret echo! Zoveel zin in💕💙
Wat leuk!! Wij zijn ook zooooo benieuwd 🥰🤩
5 jaar geleden
15+3 vandaag onze man groei goed en voel hem ook sins 13 weken goed 💙
Wat leuk, en wat een heerlijk gevoel he! ❤️😍
5 jaar geleden
Reactie op MomToBe2021x
Ja snap ik heel goed dat je samen wilt shoppen, het is zo'n mooi momentje s ...
De gyneacoloog zei dat ik het wrs redelijk laat zal voelen door die placenta die vooraan ligt. Beetjr spijtig wel maar zolang de baby in orde is. Plus het is beetje zoals een extra airbag 😅 probeer het positief in te zien. Verlang wel enorm naar zondag, dan komen we het geslacht samen te weten 🥰. En de woensdag samen de babykamer gaan kiezen, de kinderwagen, ververstafel voor beneden. Kijk er enorm naar uit. Denk dat het dan nog meer zal doordringen. Het zit soms nog zo ver precies dat ik zwanger ben aangezien het zooo snel gegaan is 🥰.
5 jaar geleden
Wat een lief berichtje. Wat fijn dat t zo goed gaat🥰. Ik ben vandaag pas 12 weken! Kan niet snel genoeg gaan. Maar werd vandaag voor t eerst normaal wakker! Wat een verademing. En ik heb deze week gehoord dat t een meisje is 💕 en dat na twee jongens. Ik ben ook helemaal blij!