23 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik ga ook gewoon vasten. Alleen ik ben eerlijk in heb er echt zin in maar ik denk dat het niet makkelijk gaat zijn de eerste Dagen haha. Ramadan mubarek! Geniet van deze mooie maand 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Didem68

Ja ik ga ook gewoon vasten. Alleen ik ben eerlijk in heb er echt zin in maa ...
Ja inderdaad ik heb er ook wel zin in maar ik denk dat ik het er heel moeilijk mee ga hebben de eerste laar dagen! Ramadan mubarak! ❤️

2 jaar geleden

Ik ga ook vasten insAllah., en ik hoop dat het goed gaat verlopen, met mijn oudste dochter vond ik het heel erg moeilijk net op etenstijd (iftar) begon ze te huilen en ze wou niet slapen😩 ik ben benieuwd hoe ik bij deze gaat doen ik hoop dat ze voor iftar tijd slaapt, zodat ik rustig en lekker kan eten😅..

2 jaar geleden

Ramadan mubarek lieve zusterd. Geven jullie volledig bv ?

2 jaar geleden

Ik ga ook vasten in shaa Allah. Heb er ook echt wel zin. Vind het wel heel spannend want geef nog steeds volledige borstvoeding. Hoop dat dat allemaal goed gaat in shaa Allah. Ramadan Mubarak dames 🤍

2 jaar geleden

Ramadan mubarak moge Allah swt onze goede daden accepteren ❤️❤️ ik ga insha Allah ook vasten en geef volledig bv, ik vind het ook erg spannend hoe dat zal gaan. Heeft iemand misschien een schema/website/Instagram voor inspiratie wat te eten om genoeg goede voedingsstoffen voor jezelf en de bv op peil te houden?

2 jaar geleden

Ik ga t niet doen door de borstvoeding, vind t wel inderdaad lastig met baby om t gebed op tijd te doen en om dan ergens nog slaap te pakken😅

2 jaar geleden

Wow respect dames. Dat lijkt me echt een uitdaging. Maar heel veel succes (ik weet niet zo goed of dat het goede woord is) komende weken. 😘

2 jaar geleden

Ramadan Mubarak! Ik vast niet mee, ik geef nog volledige bv en ik heb bij mijn oudste dochter ondervonden dat het voor mij echt te zwaar was en invloed had op mijn productie.. Het voelt heel dubbel, maar ik wil het niet riskeren dat mijn productie gaat terug lopen.. Veel succes voor wie wel gaat vasten💞

2 jaar geleden

Reactie op Nassm

Ramadan mubarak moge Allah swt onze goede daden accepteren ❤️❤️ ik ga insha ...
Hey ik heb suplementen fenegriek van holland and barret. Bij mij zorgt dit echt voor een betere productie. Dronk daarvoor veel borstvoedingsthee daar zit ook fenegriek maar de suplementen zijn nog beter vind ik.

2 jaar geleden

Reactie op Djodjo

Hey ik heb suplementen fenegriek van holland and barret. Bij mij zorgt dit ...
Welke heb je precies?

2 jaar geleden

Reactie op Melatje

Welke heb je precies?
Het groene potje met groene deksel.

2 jaar geleden

Dankje wel, kga gelijk inslaan 😂

2 jaar geleden

Reactie op Melatje

Dankje wel, kga gelijk inslaan 😂
Graag gedaan. Laat weten of het bij jou ook effect heeft ? ;) ik ga straks talbina maken en zien, naar het schijnt ook goed voor vrouwen die borstvoeding geven. Het is op basis van gerstemeel en ik zal amandelmelk bij toevoegen en veel noten (amandelnoten, walnoten,...)

2 jaar geleden

Reactie op Djodjo

Graag gedaan. Laat weten of het bij jou ook effect heeft ? ;) ik ga straks ...
Will do! Talbina hielp bij mij tegen beginnende depressie na de bevalling.

2 jaar geleden

Reactie op Djodjo

Hey ik heb suplementen fenegriek van holland and barret. Bij mij zorgt dit ...
Dit ga ik zeker proberen, dank je wel voor de tip!

2 jaar geleden

Salaam Alajkoum, Eerlijk dames ik maakte me ook zorgen, maar dit is echt zonder grappen de makkelijkste ramadan ever. Heb altijd lage bloeddruk gehad & ijzer tekort nog steeds heb ik dit. Maar het gaat Alhamdoelilaah zo goed allahoema baarek

2 jaar geleden

Ik geef geen bv dus zeker vasten voor mij dit keer, vorige keer was ik zwanger en lukte het mij niet dus ben blij weer mee te kunnen doen. Met 2 kleine kinderen is het pittig maar moet toch vroeg opstaan voor het werk dus zal wel moeten. Ik heb nu amandel/keelontsteking en dat vind ik wel extra zwaar i.v.m. niet drinken. Maar probeer mij er doorheen te slaan. El hamdoelilah en alvast een bsaha iftarkoum

2 jaar geleden

Reactie op Nasje2

Ik geef geen bv dus zeker vasten voor mij dit keer, vorige keer was ik zwan ...
Heel veel beterschap, insallah knap je snel op!

2 jaar geleden

Reactie op mommyx1509

Heel veel beterschap, insallah knap je snel op!
Dank je wel! Inshallah 🤲