7 Reacties

één jaar geleden

Hier ook wel hoor. Hij is verkouden en vooral tijdens slaapjes/nacht hoest hij veel. Opzich logisch, dan liggen ze en zakt het snot/slijm de keel in wat hoesten opwekt. Ik maak mij er in ieder geval geen zorgen om.

één jaar geleden

Ja hier ook, sinds hij naar de opvang gaat is er altijd wel wat😜

één jaar geleden

Hier ook een meisje dat flink hoest. Ik maak me er ook niet zoveel zorgen over. Ze gaat naar de opvang, het is koud aan het worden. Hoort er bij denk ik.

één jaar geleden

Hier ook flink hoesten als ze in d'r bedje ligt. Overdag vrijwel niet. Gaat denk ik vanzelf weer over..

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter is steeds verkouden en hoestte al 4,5 week! Meerdere keren bij de HA gezeten omdat er ook koorts bij kwam. Conclusie; flinke verkoudheid, hoort erbij, goed blijven spoelen met fysiologisch zout in dr neusje, wanneer je denkt dat het nodig is een paracetamol geven en het matrasje een beetje omhoog. Uiteindelijk na dus bijna 5 weken hoesten toch een antibioticakuurtje mee gekregen en daar knapte ze toch wel binnen een paar dagen snel van op! Soms hebben ze dat net even nodig blijkbaar. Ik ben echt niet zo snel van medicatie geven, maar fijn om te zien dat ze ervan opknapt!

één jaar geleden

Hier ook een meisje wat erg veel hoest. Soms lijkt het een paar dagen weg en vervolgens komt het weer terug. We zijn ook al meerdere keren bij de huisarts geweest, maar het is telkens een ‘gewone’ verkoudheid. We gebruiken neusspray en zetten haar bedje omhoog. Inmiddels ben ik ook wel gerustgesteld en ga ik er van uit dat het er gewoon bij hoort. Ze gaat ook naar het kinderdagverblijf.

één jaar geleden

Hier heeft hij ook bijna 6 weken op en af gehoest. Heel zielig. Alsof hij er soms in bleef hangen. Ik hoorde vaak de tip om luuf onder de voetjes te smeren en dan sokjes aan. Ik dacht, ach laat ik dat eens proberen! En ik merkte echt duidelijk verschil!! Dus bij veel hoesten, doen we het standaard nu