16 Reacties
2 jaar geleden
paar wasbare voor snachts proberen met mega inleggers en een wolbroek erover (zie luierhuis of nappys)?
hoef snachts over t algemeen niet meer te verschonen maar soms tref ik wel eens een nat pak
2 jaar geleden
Wij gebruiken muumi luiers. Ook een mega grote plasluier in de nacht (en bij andere merken huilend wakker omdat hij was doorgelekt) en vanwege grote poepluiers. Alleen als wij niet goed sluiten gaat het mis maar verder nooit meer doorlekken. Ondanks de gratis luiers bij het kinderdagverblijf geef ik nu die van onszelf mee (ik had minimaal 2 rompers vies bij thuiskomst dus weer extra was). Ik vond het bizar om het verschil te voelen; het zijn zo’n dikke luiers. Misschien heb je er iets aan. Succes in ieder geval!
2 jaar geleden
Wij hebben luiers van de DM (Duitse drogist) en Maud plast ook heel veel in de nacht en regelmatig hebben we ook nog een poepluier 🙈 we zitten normaal in 4 maar in de nacht doen we graag de 4+ aan. Dit blijft allemaal netjes zitten💪🏻
Wij hadden in t begin pampers en Kruidvat maar ik vond beiden geen fijne luiers. De Kruidvat is Maud te breed voor en de pampers sloten niet mooi aan om haar benen😪
Dus zijn snel over gegaan op de DM luiers en hebben altijd genoeg voorraad.
Misschien wat experimenteren met ander merk luiers voor alleen de nachten?
2 jaar geleden
Bij herbruikbare luiers worden wolbroekjes gebruikt. Deze kan je ook over een wegwerpluier aandoen. Je hebt er maar 2 nodig. Deze moet je behandelen met een soort schapenvet (=Kanoline). Het schapenvet zorgt voor geen lekkages en ook dat het wolbroekje kan gebruikt worden voor een week zonder stank.
2 jaar geleden
Heb je de baby dry al geprobeerd? Die vind ik meer opnemen dan de premium