4 Reacties

één jaar geleden

Zolang ze s nachts goed slaapt en na 07:00 uur wakker word is goed toch? Word ze echt vroeg wakker zou ik haar middag dutje inkorten.

één jaar geleden

Ik vind het wel heel erg lang. Is ze verder gezond? Eet ze goed? Gezonde kleur? Zo ja? Dan heeft ze het misschien wel even nodig. Die van mij ligt ‘s avonds al te klieren als ze langer dan 2 uren slaapt in de middag. 🙈😂

één jaar geleden

Ik vind dat wel erg lange dutjes hoor. Ook omdat je best een grote periode op de dag hebt dat ze dus ook niks eet en drinkt lijkt dit me toch niet ideaal voor zo'n klein lijfje in de groei. En dan om 19.00 alweer moe worden vind ik ook wel bijzonder na zo'n dut. Zou het toch eens bij het consultatiebureau overleggen eigenlijk als ik jou was. Wellicht kunnen zij erover meedenken en kijken of er niet iets speelt waardoor ze zo vermoeid is.

één jaar geleden

Peuters rond 2 jaar slapen gemiddeld rond de 10 tot 15uur per 24uur. Dus ja het is aan de hoge kant van de schaal, maar als ze verder gezond is en voldoende beweegt dan is het niet extreem veel. Misschien weet het cb of er manieren zijn om na te gaan hoe de kwaliteit van slaap is. Is de slaap wel goed en diep of bijvoorbeeld heel onrustig waardoor ze meer nodig heeft?