Hoi Hoi,
Sinds vandaag lijkt het alsof mijn dochtertje van 6 weken veel speeksel bewaard in haar mondje. Ik die speeksel uit haar mondhoekjes lopen en in haar bedje ronde kringetje van speeksel. Toen ik haar toenspraks uit bed haalde spuugde ze ook een golf speeksel of maagzuur uit.
Is dit herkenbaar voor iemand?
Mijn dochtertje heeft dit ook, zij heeft een tekort tongriempje en lipbandje… ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar misschien is het het waard om het te laten checken
Ik hb een dochtertje van inmiddels 10 weken… ook zoon beetje bij 6 weken begonnen… als de speen uit haar mondje valt komt er ook zoon sliert speeksel mee… dus ik lees ook even mee, al hb ik het idee dat niemand er iets over weet?!😅
Zeer herkenbaar. Mijn zoontje heeft reflux waardoor hij meer speeksel aanmaakt. Vooral na het voeden heeft hij veel speeksel/melk resten in z’n mondje. Het lijkt daarnaast vaak alsof hij verkouden is, maar dat is niet zo.
Mijn kleine meid heeft ook veel speeksel. Ze is 6wkn. Gisteren spuugde ze speeksel wat ook erg zuur rook, maagzuur?? Ben benieuwd naar een iemand die we bekend mee is
Dit had onze dochter ook, ik heb toen de vitamine aangepast van oliebasis naar waterbasis. En nu nergens meer last van. Hopelijk werkt dit voor jullie ook!