13 Reacties

4 jaar geleden

Jaa, herken dit ook van mijn dochtertje. Lees even mee..

4 jaar geleden

Reactie op Mirrii

Jaa, herken dit ook van mijn dochtertje. Lees even mee..
Heeft ze het veel/vaak?

4 jaar geleden

Mijn zoontje van 6 weken ook! Ik lees ook even mee, hij is wel wat verkouden misschien dat het mee speelt

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook, zij heeft een tekort tongriempje en lipbandje… ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar misschien is het het waard om het te laten checken

4 jaar geleden

Mijn zoontje kwijlt ineens en heeft ook allemaal belletjes in zijn mond...

4 jaar geleden

Hebben we hier ook momenteel, 6 en een halve week oud.

4 jaar geleden

Reactie op Catharinax

Heeft ze het veel/vaak?
Jaa merk het de laatste paar dagen steeds vaker op

4 jaar geleden

Ik hb een dochtertje van inmiddels 10 weken… ook zoon beetje bij 6 weken begonnen… als de speen uit haar mondje valt komt er ook zoon sliert speeksel mee… dus ik lees ook even mee, al hb ik het idee dat niemand er iets over weet?!😅

4 jaar geleden

Zeer herkenbaar. Mijn zoontje heeft reflux waardoor hij meer speeksel aanmaakt. Vooral na het voeden heeft hij veel speeksel/melk resten in z’n mondje. Het lijkt daarnaast vaak alsof hij verkouden is, maar dat is niet zo.

4 jaar geleden

Herkenbaar, mijn dochtertje heeft verborgen reflux en zou daarvan komen.. is nu 7 weken

4 jaar geleden

Mijn kleine meid heeft ook veel speeksel. Ze is 6wkn. Gisteren spuugde ze speeksel wat ook erg zuur rook, maagzuur?? Ben benieuwd naar een iemand die we bekend mee is

4 jaar geleden

Ik heb dit gevraagd aan het consultatiebureau en kreeg als antwoord dat de speekselklieren in ontwikkeling zijn

4 jaar geleden

Dit had onze dochter ook, ik heb toen de vitamine aangepast van oliebasis naar waterbasis. En nu nergens meer last van. Hopelijk werkt dit voor jullie ook!