9 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben hem gekregen toen ons meisje 1 werd. Inmiddels is ze ook 1,5 maar de fiets is nog veel te groot voor haar. Ik denk dat ze er volgend jaar meer aan heeft

één jaar geleden

Ons dochtertje van 1,5 kan er nu op! Met de teentjes bij de grond maar hij wordt al goed gebruikt.

één jaar geleden

Maud gebruikt m ook echt veel buiten! Ze kan er net op dat wel, maar net is goed genoeg voor haar om af te zetten haha 😂 Wij vinden m ideaal en hebben er toch wel een vlaggetje op gezet😆 dan ziet t verkeer ook een scheur monster aan komen haha

één jaar geleden

Wij hebben hem ook en gebruiken hem ook al een tijdje! (Dochter nu 1,5). Zadel helemaal laag en bandjes niet helemaal keihard, ze kan er dan wel prima bij!

één jaar geleden

Wij hebben deze ook. Ons zoontje is lang en heeft ook lange benen, maar komt nog niet met zijn voeten aan de grond op dit loopfietsje. Volgens mij is deze ook vanaf 2 jaar. Voor nu hebben we al een tijdje een ander kleiner loopfietsje gehaald.

één jaar geleden

Mijn dochter is deze week net 1.5 geworden. Ze gebruikt de fiets heel veel. Wij zijn er heel blij mee.

één jaar geleden

Hey mijn zoontje is 18 maanden maar kan er nog niet op. Fiets is nog te groot 🫢

één jaar geleden

De fiets is echt mooi maar indd hangt het af van hoe groot je kindje is. Mijn neefje was pas 2.5 jaar toen hij er goed op kon. We hebben zelf een trybike gekregen en die is en kan een stuk lager. Het principe en uiterlijk is nagenoeg het zelfde. Mijn dochter kon er met 14/15 maanden al op.

één jaar geleden

Reactie op citrus1987

Wij hebben hem ook en gebruiken hem ook al een tijdje! (Dochter nu 1,5). Za ...
Ik besef nu dat ik de trybike en de veloretti door elkaar haal!! Wij hebben een trybike en daar kan ze juist goed op. Veloretti schijnt groter te zijn!