8 Reacties

één jaar geleden

Gewoon toegeven ze heeft je nodig, dit is juist het moment om geborgenheid te bieden echt ze hebben het hard nodig.

één jaar geleden

Is er iets lichamelijks? Tandjes/kiezen? Misschien iets waar je iets aan kunt doen? Of gewoon niet helemaal fit of niet lekker in haar vel? Haar gewoon lekker bij je houden 🙂♥️ Ik denk altijd maar zo: Als je je zelf niet fijn voelt heb je ook behoefte aan een knuffel bijvoorbeeld in plaats van dat iemand zegt: ik geef geen knuffel hoor, want straks raak je er aan gewend en kan je niet meer zonder 😜 (bijvoorbeeld)

één jaar geleden

Eens met de dames! Gewoon aan toegeven! Ons lieve mannetje heeft het ook af en toe. Ik geef daar aan toe en als hij weer oké is, gaat hij weer rustig in z’n eigen bedje slapen en wil hij weer volop vooruit ☺️. Hopelijk gaat het snel beter 😘

één jaar geleden

Hier ook zo!! Lastig…

één jaar geleden

Hier ook plots een zeer lastige periode. Hij heeft last van verlatingsangst en komt heel tijd hangen. Hij wil heel tijd observeren en kijken wat wij doen, zeker als we aan het koken zijn.

één jaar geleden

Ons meisje had deze periode zo rond haar 9a10 maand Je staat machteloos als mama want je wilt het beste voor je kindje! Ik heb hier gewoon aan toegegeven en is nadien vanzelf weer weggegaan Als ik een tip mag geven, ik volg op IG ‘de baby slaapcoach’ die werkt samen met onze crèche Staan heel veel interessante en informatie dingen, heb ik toen ook veel aan gehad

één jaar geleden

Onze man heeft momenteel een jetlag en heeft vooral snachts mama nodig en soms papa en mama 🙄😂 Ach ik snap het wel, ik voel me ook niet topfit. Het is niet alsof hij dan straks alleen nog maar dat wil. Dan gaan ze ook weer terug in het ritme van zelfstandig slapen. Flint heeft 2 weken op vakantie tussen ons in geslapen en moet wennen, maar eigenlijk is het al snel weer prima in zijn eigen bed

één jaar geleden

Fase van verlatingsangst en sprong 9! Heel herkenbaar en inderdaad zielig. Ik ga er wel naar toe en laat haar dan soms ook op mij slapen als dat de enige manier is om zelf ook wat te slapen. Na een week werd het hier beter. Ze ligt nu alweer vanaf 18.30 zelf in bed. Dus ik zou gewoon lekker liefde geven!