17 Reacties
2 jaar geleden
Als hij eens wilt drinken, ga mee dan zie je gelijk hoeveel hij drinkt en jij rijdt terug met de auto. Tuurlijk zal hij niet zeggen hoeveel hij gedronken heeft, zeker omdat dit onverantwoordelijk. Dronken aan de stuur kan uiteraard niet. Of wil je gewoonweg niet dat hij drinkt in bijzijn van dochter ?
2 jaar geleden
oww klinkt heel 🚩
ik zou denken dat elke ouder gewoon niet/maximaal 1 biertje drinkt als je nog met kind moet rijden
maar goed buiten de dranklucht heb je niet echt n 'poot om op te staan' misschien kun je aangeven dat jij je daar niet goed bij voelt los van t feit dat het 'mag'
2 jaar geleden
Maar als hij 1 drankje heeft gedronken, vind je dat dan een probleem?
2 jaar geleden
Wow, helemaal terecht dat je hier pissig om bent. Dit gaat echt een grens over.
Ik zou er nog eens een goed gesprek over aangaan.
Ik kan veel hebben maar dit niet. Hoe onverantwoordelijk.
2 jaar geleden
Hier heb ik echt een zero tolerantie beleid betreft met alcohol op achter het stuur stappen. Zeker als onze kinderen ook mee zijn. Dan drink je maar niet. Maar ik vind het dan weer niet erg als hij lopend is en dan een paar biertjes drinkt en naar huis loopt. Hij is verantwoordelijk genoeg. Maar zou helemaal uit mijn plaat gegaan zijn als hij met drank op achter het stuur gestapt zou zijn met onze kinderen erbij.
2 jaar geleden
Dat hoeft niemand te proberen. Niet eens zonder mijn of andermans kinderen in de auto. Rijden met drank op is niet alleen jezelf, maar ook anderen in gevaar brengen.
Ik zou behoorlijk boos zijn en waarschijnlijk ook even niet voor reden vatbaar. Ik heb bij mijn vader ook wel eens de autosleutels afgepakt toen hij aan zijn 3e glas begon.
2 jaar geleden
Wij houden ook wel van een drankje maar ga echt niet met drank op achter het stuur met me kind in de auto en me man ook niet als we weg gaan doet 1 van ons EEN drankje