23 Reacties

4 jaar geleden

Ik zelf zou het niet geven, maar misschien kun je er iemand blij mee maken?

4 jaar geleden

Reactie op Lovely28

Ik zelf zou het niet geven, maar misschien kun je er iemand blij mee maken? ...
Nee mijn gevoel zegt ook niet doen, Ga het ook niet doen. Ga zo eerst bij de jumbo kijken of de potten verkeerd staan. Moet toch sowieso nr 2 kopen

4 jaar geleden

Reactie op Lovely28

Ik zelf zou het niet geven, maar misschien kun je er iemand blij mee maken? ...
Dan wel ja, Ga het niet weg gooien zonde!

4 jaar geleden

Ik zou het in papjes gebruiken maar niet als hoofdvoeding denk dat het prima is om door de rijstenpap of koek pap te gebruiken is maar niet als fles voor elke maaltijd.

4 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Ik zou het in papjes gebruiken maar niet als hoofdvoeding denk dat het prim ...
Misschien kun je dat voor de zekerheid even aan het consultatiebureau vragen?

4 jaar geleden

Het verschil tussen nr 2 en 3 is alleen de grootte van het maatschepje, inhoud is exact hetzelfde. Kijk even de aflevering van keuringsdienst van waarde over flesvoeding! https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001

4 jaar geleden

Is toch niet de fout van de jumbo, je moet zelf kijken wat je pakt.. Kan toch dat een klant net voor je het verkeerd heeft terug gezet. Anyway.. Het grote verschil is volgens mij de ijzer. Je zou een keer kunnen proberen hoe ze er op reageert. Een pot 2 er bij halen en beetje afwisselen. Ander sgeowon je verlies nemen.

4 jaar geleden

Is toch niet de fout van de jumbo, je moet zelf kijken wat je pakt.. Kan to ...
Ijzer is het verschil tussen 1 en 2. Zoals gezegd, 2 en 3 verschillen niet!

4 jaar geleden

Google maar, het is hetzelde. Ik zou het gewoon geven.

4 jaar geleden

Zeker geven! Is allemaal (bijna) hetzelfde. Grote verkooptruc waar iedereen in trapt. Kijk idd maar eens de aflevering van Keuringsdienst van Waarde. Zonde als je het weggooit oid.

4 jaar geleden

Reactie op Lovely28

Misschien kun je dat voor de zekerheid even aan het consultatiebureau vrage ...
Zal ik volgende week even doen

4 jaar geleden

Reactie op Do'87

Het verschil tussen nr 2 en 3 is alleen de grootte van het maatschepje, inh ...
Oooh echt joh, Zal zo eens even kijken. Thx

4 jaar geleden

Is toch niet de fout van de jumbo, je moet zelf kijken wat je pakt.. Kan to ...
Ze hadden alles anders neer gezet, Normaal 2 rijen naast elkaar van nr 1 nr 2 nr 3 en nu stond er enkele van nr 1 2 3 naast elkaar. Dit ivm dat er gehandeld word is melk poeder. Je mag er maar 1 meenemen. Ze hebben er minder staan. En indd ik moet zelf beter opletten als ik een bus pak. Dat heb ik nu wel geleerd.

4 jaar geleden

Reactie op Nasje2

Google maar, het is hetzelde. Ik zou het gewoon geven.
Zal straks even opzoeken thx

4 jaar geleden

Reactie op LotV90

Zeker geven! Is allemaal (bijna) hetzelfde. Grote verkooptruc waar iedereen ...
Vind het ook zonde om weg te gooien, En er staat na openen 4 weken houdtbaar. Maar het duurt nog 6 maand voor zij 12 maanden is. Maar als het gewoon het zelfde is dan hou ik em zelf.

4 jaar geleden

Reactie op Do'87

Het verschil tussen nr 2 en 3 is alleen de grootte van het maatschepje, inh ...
Hebben ze de maatschepje aangepast?, Heb net gekeken en gewogen. Maatschepje incl poeder beide 7 gram

4 jaar geleden

Je kan contact opnemen met de voedselbank, dan kunnen zij het geven aan een gezin die het echt nodig heeft

4 jaar geleden

Reactie op ROF

Je kan contact opnemen met de voedselbank, dan kunnen zij het geven aan een ...
Dit zou ik ook doen! Dan komt het nog goed terecht.

4 jaar geleden

Poging doen tot terugbrengen😅 De jumbo heeft de 7 zekerheden voor klantvriendelijkheid. Een beetje winkel denkt met je mee en doet niet moeilijk. Anders even hoofdkantoor een mailtje doen.. Misschien dat ze jouwn winkel kunnen inlichten

4 jaar geleden

Je kunt even appen met Nutrilon er staat een nr op de doos. Heb dit laatste ook gehad met 2 toen m’n kleintje nog 4 maanden was en dus 1 nodig had. Zij gaven toen de tip om het te mengen en vertelden dat t wel kon. Weet niet of dat voor 3 naar 2 ook geldt maar de zijn dus goed bereikbaar oa via whatsapp