17 Reacties

茅茅n jaar geleden

Een timio speler. De stapelstein inside.

茅茅n jaar geleden

Volg 馃槉

茅茅n jaar geleden

Kindveilige keukenspullen. Hij wil graag helpen koken en snijden. Speelhuisje. Eigen mini koelkastje voor in zijn keuken. Klimbed met speelruimte boven zijn bed. Fotolijstje waar meerdere A4tjes in kunnen. Klimmogelijkheid buiten.

茅茅n jaar geleden

Geld voor op z鈥檔 spaarrekening

茅茅n jaar geleden

Museumkaart Abbo dierentuin of binnenspeeltuin Bon voor online fotoboek van zijn 2e jaar

茅茅n jaar geleden

Duplo Puzzels Klimrek voor buiten

茅茅n jaar geleden

Ik denk dat wij een trampoline cadeau gaan doen, poppenhuis misschien, oven handschoenen en schortje, kindersnijmes, Lotto en verder moet ik het nog bedenken 馃槆

茅茅n jaar geleden

Pop met poppenbedje Little people bouwplaats Smartmax Puzzel/spelletje Voorleesboeken Knutselspullen/vingerverf Strippenkaart indoor speeltuin Ik zoek ook inspiratie.

茅茅n jaar geleden

Step decathlon met 2 wielen voor Klei Pop met kleren

茅茅n jaar geleden

Keukentje Pannetjes en speeleten, bij Hema hebben ze bijvoorbeeld leuke. Boekjes. Ook poppenbed en badje etc.. Maar ik denk dat we die voor sinterklaas bewaren.

茅茅n jaar geleden

Museumjaarkaart voor kinderen Dekbedovertrekje Muziekinstrumenten keyboard Fietshelm Whiteboard/krijtbord Puddle jumper/zwembandjes vanaf 15 kg Uv-zwemkleding voor volgende zomer Duplo (via marktplaats) Spelletje Klei Knutselspullen Grote flessen verf van de bruna in allerlei kleuren Watertafel Zandbak Kleurboek Prentenboeken

茅茅n jaar geleden

Houten treinbaan

茅茅n jaar geleden

Wij hebben veel speelgoed waar ze langer mee kan doen zoals playmobil 1.2.3. en normale. Poppen spulletjes, tekenspullen, cadeaubonnen van bijvoorbeeld babydump, kledingwinkel of speelgoedwinkel, een eigen teddy stoel voor naast de bank, boekjes, dagjes uit of gewoon geld voor in haar spaarpot Voor ieder budget staat er wel wat op haha Wat we niet krijgen kijken we altijd of t iets is om door te schuiven naar sinterklaas. Omdat je dan vaak ook gewoon van gekkigheid niet meer weet wat je moet vragen. Ik ben nogal van de praktische dingen, dus zoals dekbedovertrek, hoeslakens, ielm pakken en die dingen gewoon waar we iedere dag vaak plezier van hebben. Maar in onze familie vinden ze dat maar niks en t moet altijd maar speelgoed en rommel zijn haha

茅茅n jaar geleden

Dekbedovertrek Kleren/jasje Fietsje Van ons krijgt hij een kinderkruiwagen voor in ons Franse klushuis

茅茅n jaar geleden

Een treinbaan van Little Dutch, maar hij gaat ook een grote kamer krijgen. Dus een zitzak en andere leuke dingen voor z鈥檔 kamer zijn welkom. Wij geven 鈥榤 iig een groot bed met matras en een kledingkast.

茅茅n jaar geleden

Een driewieler step van ons Een poppenwagentje van opa en oma Verder zijn we er ook nog niet over uit. De kinderen hebben al zoveel speelgoed, dat ik van meer ook niet blij wordt. Dus denk misschien ook maar bonnen of geld oid

茅茅n jaar geleden

Hier is hij gek van trekkers. Krijgt van opa en oma een traptrekker en van ons een elektrische auto met afstandsbediening 馃槀 Van mijn man zijn kant krijgt hij een abonnement voor cowboys en indianen. En voor de rest moeten we nog even kijken. Misschien nog een leuke kleine trekker ofzo