8 Reacties

2 jaar geleden

Hiii! Wat fijn dat t zo vlekkenloos verliep! Ons zoontje had hier 1,5 maanden terug enorm last van. Enige wat hielp was wiegen tot hij sliep 馃檲馃ぃ

2 jaar geleden

Ja hier ook plots!

2 jaar geleden

Ik volg :)

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Hiii! Wat fijn dat t zo vlekkenloos verliep! Ons zoontje had hier 1,5 ma ...
Jaa we zitten nog in sprong 6 hoor 馃槄 maar tot nu toe niks geks behalve de verlatingsangst ineens. Gister ochtend en middag zonder ene kik te geven gaan slapen maar savonds toen we naar boven liepen keek hij al zo van 馃檮 Eergister ook in slaap gewiegd inderdaad 馃槄馃槄 Hoelang heeft t bij jullie geduurd?

2 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Jaa we zitten nog in sprong 6 hoor 馃槄 maar tot nu toe niks geks behalve de ...
Uhmm ik denk ongeveer 4 weken 馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Sosra

Hier heeft het ongeveer 4 weken geduurd, daarmee wel meegeteld dat we 2 weken bezig zijn geweest met het herstellen van inslapen. Dus we zijn wezen oefenen met hem zodat we niet meer hoefde te wiegen. En die tandjes werken ook zeker niet mee nee 馃槼

2 jaar geleden

Zolang mama er is gaat het nog goed, maar zodra ik er niet bij ben is het 1 tranendal. Of nouja bij ben, ik kan er naast zitten en dan is het nog niet goed. Dan raakt hij volledig in paniek en als ik hem dan overneem klampt hij zich vast als een aapje 馃様 zo verdrietig. En maandag ben ik pas 23u thuis 馃槼馃槶