18 Reacties
2 jaar geleden
Wat een lieve foto!
Mijn zoontje heeft er ook last van. Hij valt nu tegen ons (mijn man of ik) aan in slaap en als hij goed in slaap is leggen we hem over in t ledikantje. Alleen in slaap vallen komt wel weer als hij hier een beetje doorheen is en er aan toe is , denk ik dan maar.
2 jaar geleden
Ik denk niet dat het helpt als je hem laat huilen, dat geeft een kindje enorm veel stress en die stress kan hij nog niet kwijt.. om hem gerust te stellen zou ui zeggen pak m op en hou m bij je tot hij in slaap valt? Als je hem laat huilen valt hij inderdaad na een poos vanzelf in slaap maar dat is omdat hij moe is van het huilen en weet dat jij niet oo hen reageert wanneer hij dat nodig heeft dus geeft hij t eigenlijk op. Misschien in slaap wiegen? Of bij je in bed nemen en als hij slaapt overleggen?
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Ik denk niet dat het helpt als je hem laat huilen, dat geeft een kindje eno ...
Inderdaad dat deed ik ook in begin zodanig men hart breekde om hem te horen huilen en wiegde idd en viel in slaap maar zodra hem in zijn bed zette was het een ramp, maar met hem slapen is ook heel erg moeilijk mijn man werkt nacht ik ochtendshift en zoontje neem heel het bed dus slaap ik amper..
2 jaar geleden
Reactie op Lou-ann21
Ik denk niet dat het helpt als je hem laat huilen, dat geeft een kindje eno ...
Mee eens. Ik denk dat die op dit moment gewoon even de geborgenheid en veiligheid nodig heeft. Ons zoontje begint (gelukkig ‘s avonds) ook soms zo ineens te huilen. Niets helpt behalve oppakken dan slaapt die zo verder in onze armen. Leggen hem daarna weer terug en dan is het goed. We nemen hem in ons bed als dit ‘s nachts een aantal keer gebeurd. Wat wij ook doen is voor het naar bed gaan een liedje zingen, knuffelen en 1 op 1 aandacht geven. Heeft die hopelijk voldoende knuffels gehad om de nacht door te komen. ☺️
Ze zijn nog klein en snappen niet waarom hun mama wegloopt waar ze zich zo veilig bij voelen.
Wij laten hem niet huilen voelt voor ons niet goed. Hij huilt omdat er iets is en niet om je te pesten dat snappen ze nog niet op deze leeftijd
2 jaar geleden
Reactie op Mi93
Mee eens. Ik denk dat die op dit moment gewoon even de geborgenheid en veil ...
Inderdaad, al paar daagjes probeer ik zo boekjes voor te lezen, maar zodra ik weer weg ben huilt hij en neem ik hem in men bedje maar man werk nacht ik ochtendshift en soms heel erg moeilijk om op te staan, tis meschien de periode komt wel goed, dankje voor je tips! Zal ze zeker eens proberen, dankj
2 jaar geleden
Heb met onze dochter ook een week of 3 dit gehad. Vooral in de nacht. En of het was toeval of het hielp echt, maar bij ons was het over toen ik uit pure wanhoop want ‘dan maar dit proberen, want de rest werkt allemaal toch niet’ maar mijn gedragen hemd bij haar in bed heb gelegd. Rustig geslapen verder die nacht. En de dag erna sliep ze zelfs ineens door terwijl ze dat nog nooit had gedaan. Is nu drie dagen geleden.
Durf nu alleen mijn hemd niet meer weg te halen 😅
2 jaar geleden
Reactie op Anatje
Inderdaad dat deed ik ook in begin zodanig men hart breekde om hem te horen ...
Is het een idee om ergens anders bijvoorbeeld een bed te zetten of matras op de grond te leggen waar jij dan eventueel met je zoontje zou kunnen slapen? Dan behoud iedereen zn nachtrust.. ik slaap samen met mn zoontje en heb ook geprobeerd om hem in zn bedje te leggen, dan komt hij elke 2 uur voor een knuffel en voeding. Nu is t nog maar 1,2 keer en hij word nooit tussendoor wakker
2 jaar geleden
Reactie op Anatje
Daar heb ik dus niet aan gedacht, de geur! Natuurlijk ga ik eens proberen! ...
Heeft het iets kunnen helpen?
Afgelopen nacht in huis van mijn ouders geslapen met onze dochters. Hemd heeft hier niet geholpen 😭 Was weer een nacht als vanouds. Hoop niet dat ik t mooie doorslapen van thuis nu kapot heb gemaakt.
Afgelopen nacht kon t probleem ook nog wel eens zijn dat ze het te warm had en hierom wakker werd..
2 jaar geleden
Mijne sliep aantal dagen ook slecht. Heb toen gemerkt dat ze het te warm had. Nu draagt ze piiama met korte mouwe en korte broekje en slaapt veel beter. Misschien heeft hij het ook te warm?