16 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde drama!!

2 jaar geleden

Helaas geen oplossing overdag gaat het goed maar in de avond niet

2 jaar geleden

Ik volg graag mee!

2 jaar geleden

Reactie op babylubberts

Helaas geen oplossing overdag gaat het goed maar in de avond niet
Hier idd overdag prima maar in de avond is het verschrikkelijk…

2 jaar geleden

Reactie op Cribedidar

Hier idd overdag prima maar in de avond is het verschrikkelijk…
Hier ook! 😩

2 jaar geleden

Reactie op iLoveAlissa

Hier ook! 😩
Wat naar he… ik vindt het vooral naar voor die kleintjes omdat die het zelf ook niet snappen…

2 jaar geleden

Hier ook, totdat ik 2 knuffels bij hem in bed heb gelegd, misschien toeval maar gaat ineens een stuk beter 🤣

2 jaar geleden

Hier hetzelfde al 3weken. Ik blijf het proberen om hem in zijn eigen bedje te laten slapen maar als hij zo overstuur is dan leg ik hem in ons bed en ga ik er even naast liggen tot hij slaapt. Hoe doen jullie het? In slaap laten huilen of bij gaan zitten of...?

2 jaar geleden

Ik laat vaak de deur van de slaapkamer open en dan beetje rommelen op de gang(meestalde was, het washok is naast zijn kamer), dan hoort mijn zoontje dat ik er nog ben en valt hij in slaap. Als hij slaapt doe ik vaak alsnog de deur dicht

2 jaar geleden

Hier begint het ook wat te komen, maar ik vrees dat het hoogtij nog niet is bereikt 😅. Ik ga nu gewoon elke keer heen als ze overstuur is en hang er overheen tot ze gekalmeerd is. Als ze kalm is haal ik mijn arm tussen haar armpjes uit (die heeft ze dan vaak in een houdgreep vast) en vervang deze door haar konijn met hartslaggeluiden. Als ze echt ontroostbaar is dan pak ik haar gewoon uit het ledikant om te knuffelen en te troosten. Midden in de nacht komt ze dan tussen ons in liggen (slaapt ze in no time indien geen honger) en overdag probeer ik haar op de 'voedingsstoel' in slaap te wiegen en soms weer terug te leggen en soms houd ik haar gewoon beet (ook gelijk een rustmomentje voor mij). We leggen haar overigens vaak slapend weg, omdat ze vaak na de voeding in slaap valt en dan nog 10 minuten omhoog moet tegen het spugen.

2 jaar geleden

Reactie op DS1610

Ik laat vaak de deur van de slaapkamer open en dan beetje rommelen op de ga ...
Hier hetzelfde,gek he

2 jaar geleden

Reactie op Vickyy

Hier hetzelfde al 3weken. Ik blijf het proberen om hem in zijn eigen bedje ...
Wij doen het precies zo! Ook op ons bed leggen en erbij gaan liggen. Laten huilen gaat tegen mijn principes in. Tenminste als ze zo overstuur is zoals het de laatste tijd 4 van de 7 avonden gaat. Ze heeft ons dan echt nodig om rustig te worden.

2 jaar geleden

Hier ook een geworstel. Wil aan de borst in slaap vallen en dan blijven liggen. Soms kan slapend wegleggen wel, maar soms ook niet en wil dan weer aanhappen. Een paar nachten al tussen ons in geslapen, nadat we hem 100x in bed getroost hebben, rondjes hebben gelopen met waar hij slaapt en waar wij. Ik vind het ook zielig als hij ontroostbaar huilt, dan krijgt hij wellicht afkeer van z’n bedje. Maar tussen ons in is ook niet ideaal, maar zo krijgen we iig allemaal nog wat slaap.

2 jaar geleden

Hier ook , volgende week 10 maanden en ze heeft rond de 9 maanden het even zwaar gehad met zelf in slaap vallen. Ondertussen is het tij gekeerd en gaat het weer super. Alles is een fase 😅🙊

2 jaar geleden

Hier ook even heel lastig geweest, maar nu (9,5 maand) weer beter. Wij zijn blijven troosten en bij hem gebleven als hij het lastig had. Ik kan niet zeggen wat precies echt geholpen heeft.

2 jaar geleden

Bij ons precies hetzelfde, vanmiddag was het weer drama bij naar bed brengen. Nadat ik 3x terug ben gelopen heb ik het maar gelaten, en is ze na 5 minuten huilen in slaap gevallen…