15 Reacties

4 jaar geleden

Onder de linde of echo centrum Haarlem 🤗

4 jaar geleden

Hoi! Verloskundigepraktijk Kleverpark in Haarlem doen wel vroege echo’s! Ik heb met 6 weken al een echo gehad hier! Super lieve en leuke verloskundige ook trouwens! Groetjes +31 23 526 32 00

4 jaar geleden

Reactie op jaim1

Hoi! Verloskundigepraktijk Kleverpark in Haarlem doen wel vroege echo’s! Ik ...
He wat gek!? Dat is waar ik zit.. maar al ga ik op mn hoofd staan ze willen geen vroege echo doen.. had jij een indicatie?

4 jaar geleden

Kan je geen pretecho centrum bellen?! Hier doen ze het al vanaf 15 minuten! Kan je wel even snel spieken

4 jaar geleden

Ik zit bij bolwerk en ben nu 8 weken en 4 dagen, vandaag 1e echo gehad i.v.m. pijnen en steken. Gewoon aangeven dat je onzeker bent er over en stres ervaart

4 jaar geleden

Reactie op Ninaiszwanger

He wat gek!? Dat is waar ik zit.. maar al ga ik op mn hoofd staan ze willen ...
Huh wat raar .. nee ik had geen indicatie en heb met 6 weken een echo gehad.. wel omdat ik er dus zelf om heb gevraagd aangezien ik ook wilde weten of alles wel op de goede plek zat..

4 jaar geleden

Echo centrum haarlem

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Dit hebben wij ook moeten ervaren. Vorige week was ik het zo “zat” en een mailtje gestuurd. Dat het om die reden stressvol is etc. week later (vandaag) mochten wij toch komen.

4 jaar geleden

Onder de Linde. Boden ze direct aan ook en begreep dat ze dat standaard doen ook!

4 jaar geleden

Verloslundige praktijk luna!@

4 jaar geleden

Ik zou er gewoon op aandringen dat je een vroege echo wilt en anders overstapt naar een andere praktijk kijken wat ze dan zeggen ..

4 jaar geleden

Ze vroegen mij namelijk ook eerst een afspraak te maken voor de intake toen zei ik nou laten we eerst maar even kijken of alles wel goed is en op de juiste plek zit en als dat zo is dan doen we de intake

4 jaar geleden

Balen ! Ik had ook een echo met 7w en mn man mocht gewoon mee 😁

4 jaar geleden

Reactie op Ninaiszwanger

He wat gek!? Dat is waar ik zit.. maar al ga ik op mn hoofd staan ze willen ...
Ik zit ook bij Kleverpark en heb een vroege echo gehad maar dat kwam omdat ik 2 miskramen heb gehad. De eerste termijnecho doen ze bij 10 weken (tussen 10 en 11 zou je het beste de termijn kunnen inschatten zeiden ze), dus dat scheelt iig wel 2 weken voor je