16 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Niet perse deze, maar zoiets? https://www.bol.com/nl/nl/p/magnificos-montessori-speelgoed-activiteitenbord-busy-board-activity-board-motoriek-map-dinosaurus-zee/9300000103287404/?bltgh=gbhT0JhTVujNNs9LY-9Ivg.2_25.27.ProductImage

2 jaar geleden

Ik was helemaal voorbereid met allerlei speeltjes, waar heeft hij zich mee bezig gehouden? De kaar met calamiteiten instructies haha. Ik had sowieso bij kruidvat van die kant en klare babyvoeding gehaald, deze ben ik gaan geven voor het opstijgen, hierdoor heeft hij het eerste anderhalf uur geslapen zowel heen als terug.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Niet perse deze, maar zoiets? https://www.bol.com/nl/nl/p/magnificos-monte ...
Ja zoiets is wel leuk! En makkelijk mee te nemen!

2 jaar geleden

Reactie op AngeliqueZL

Ik was helemaal voorbereid met allerlei speeltjes, waar heeft hij zich mee ...
Hahaha zal je net zien! Menukaarten bij restaurants vallen ook altijd in dr smaak dus dit zal zij ook wel leuk vinden

2 jaar geleden

Mijn tip is vooral, neem veel eten mee, knijpfruit, maisvingers, rijstwafeltjes etc. Dat heeft ons zó geholpen.

2 jaar geleden

Ik vlieg over 2 weken naar Hawaï. Vlucht van 26u 🤯 dus alle tips welkom

2 jaar geleden

Interactief speelgoed en als niks meer helpt de tablet laten zien met van te voren gedownloade filmpjes (Netflix) Gelukkig vermaakte ons meisje de 3,5u durende vlucht zich goed met uit het raampje kijken, de mensen om haar heen en een slaapje😄

2 jaar geleden

Reactie op kkeller

Wij eind oktober naar Thailand, vond dat al ver 😱 Succes!

2 jaar geleden

Onze zoon is 2 weken geleden 1 geworden en van de week zijn wij voor het eerst op vakantie geweest met het vliegtuig. Tips: - Als je kindje nog een flesje krijg neem zelf warm water mee in een thermoskan. - Veeel babysnacks! Ik had gesneden komkommertjes, paprika etc in een bakje gedaan en meegenomen. Maar ook veel maischips etc. - Dekentje voor in het vliegtuig Verder hadden wij tablet mee en nieuwe kleine speeltjes. Dit werkte wel even voor vermaak. Wij hadden allerlei kleine speeltjes bij de bigbazaar en action gekocht. Ook niet erg als je die gedurende vlucht weer kwijt raakt 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Torja11

Onze zoon is 2 weken geleden 1 geworden en van de week zijn wij voor het ee ...
Inderdaad thermosfles mee (dat mag allemaal door de security omdat het voor je baby is), en dan vlak voor vertrek flesje maken en tijdens het opstijgen geven om de druk op de oortjes te verminderen

2 jaar geleden

Wij zijn vorige week voor de eerst gaan vliegen met onze dochter die toen net een paar dagen 1 was. Bij ons ook vooral eten mee, maisvingers, cracottes, veeeel knijpfruitjes, fles (op Schiphol hebben ze baby toiletten met warm water voor een fles), qua speelgoed hadden we blokjes mee, een babypopje en haar slaappopje, maar ze heeft vooral met de menu en veiligheidskaarten gespeeld 😂. Verder raad ik echt een draagzak aan! Buggy kan je vaak pas bij bagageband ophalen dus dan kan je je kindje in de tussentijd dragen in een draagzak. Maar hier was het in het vliegtuig ook ideaal! Onze dochter is een lekkere druktemaker en was continu met haar voeten tegen de stoel voor ons aan het bewegen. Door de draagzak kon ik haar op schoot houden en viel ze op een gegeven moment lekker in slaap (heenweg niet gebruikt, toen sliep ze al bij het taxiën). Verder lekker over je heen laten komen, Mallorca is ook een vrij korte vlucht en huilt ze, helaas pindakaas je landt vanzelf weer! Fijne vakantie alvast!

2 jaar geleden

Wij zijn net terug van uit Mallorca. Onze kleine meid van bijna 1 vermaakt zich prima met: gedownload filmpjes van Netflix, uit het raampje kijken en ze vond het heel leuk om naar anderen mensen te kijken wie langs liepen en wie voor ons of achter ons zaten.

2 jaar geleden

Wij zijn net terug van Mallorca, is erg goed bevallen! Grootste uitdaging was het meezeulen van alle spullen 😂 Qua vermaak hadden we gewoon zijn favoriete speeltjes, en een boekje werkte goed. Hij is geen 1x vervelend of huilerig geweest maar het is wel een erg beweeglijk mannetje, dus als hij niet stil kon zitten kwam de ipad met gedownloade filmpjes van pas. Maar we lieten hem ook gewoon af en toe op onze schoot staan en dan vermaakte hij zich door naar andere passagiers te lachen en zwaaien 😄 Mijn tip is vooral: maak je niet druk en blijf relaxed, dan is je kindje dat vaak ook! Fijne vakantie alvast!

2 jaar geleden

Reactie op kkeller

Hoe is zon lange vlucht gegaan? Was het lastig om je kindje de hele tijd te vermaken op de schoot? Heb je nog tips?

2 jaar geleden

Reactie op Torja11

Onze zoon is 2 weken geleden 1 geworden en van de week zijn wij voor het ee ...
Lukte het goed om je zoontje in slaap te krijgen? Wij gaan over een paar weken een lange vlucht maken