Hoi!
Ik vraag me af hoe jullie het doen met boodschappen. Ik zou graag gewoon lopend met de kinderwagen naar onze supermarkt willen.
Maar met corona ben je verplicht een mandje of wagen te pakken voor de telling.
Alleen dat is toch mega onhandig als je ook je kinderwagen moet duwen 馃ゴ?
Miss denk ik veel te moeilijk haha.... vandaar even de vraag hoe jullie dit doen
Als je met een kinderwagen bent hoef je in de meeste winkels geen winkelmandje te pakken, je kan geen kinderwagen duwen en een mandje vasthouden tegelijk he馃槃
Ik heb het een keer meegemaakt dat ik ook nog een mandje mee moest... die heb ik fijn onderin de wandelwagen gezet om mijn handen vrij te hebben .. wel vergeten terug te zetten toen ik de winkel uit liep 馃ぃ toen ik even later weer voorbij die winkel liep viel het mandje er toevallig uit..
Hier is het meestal winkelwagentje verplicht, en dat gaan niet samen met kinderwagen. Dus dan mag je een mandje pakken ipv een winkelwagen. En kinderwagen en mandje gaat prima toch? Kinderwagen met 茅茅n hand duwen en mandje in de andere.
Bij onze winkels doen ze daar niet moeilijk over. Ben er ook nooit op aangesproken. Maar soms als de kinderwagen vol zit, dan pak ik een mandje. En dat is voor mij prima te doen.
Bij ons kan ik in de supermarkt gewoon doorlopen met de kinderwagen, geen enkel probleem. Bij de Kruidvat en Trekpleister moet ik wel een mandje pakken, maar dat vind ik prima te doen.
Hier moet je een mandje met kinderwagen, maar is geen probleem. Ik stuur gewoon met 1 hand de wagen en andere hand het mandje! Daarom ook zo blij met een een soepele wendbare wagen
Je kan toch makkelijk de wagen duwen en in de andere hand een mandje vast houden. Of je doet de handvaten van het mandje om je arm heen en duwt dan de wagen.
Zo deed ik het voor Corona al bij mijn eerste twee 馃槄馃檲