37 Reacties

5 jaar geleden

Je mag ipv een karretje dan een mandje pakken en gaat prima馃槉

5 jaar geleden

Als je met een kinderwagen bent hoef je in de meeste winkels geen winkelmandje te pakken, je kan geen kinderwagen duwen en een mandje vasthouden tegelijk he馃槃

5 jaar geleden

Reactie op Jae-Lynn

Als je met een kinderwagen bent hoef je in de meeste winkels geen winkelman ...
Nee daarom! Dus dan maken ze een uitzondering? Haha waar je je druk om kan maken.met 18 weken zwanger 馃槀

5 jaar geleden

Hier hoef je ook geen mandje als je met de kinderwagen bent!

5 jaar geleden

Ik heb het een keer meegemaakt dat ik ook nog een mandje mee moest... die heb ik fijn onderin de wandelwagen gezet om mijn handen vrij te hebben .. wel vergeten terug te zetten toen ik de winkel uit liep 馃ぃ toen ik even later weer voorbij die winkel liep viel het mandje er toevallig uit..

5 jaar geleden

Bij ons hoef je met kinderwagen geen mandje/karretje. Zelfs als er een rij staat mag je met de kinderwagen zo door. 馃槉

5 jaar geleden

Hier is het meestal winkelwagentje verplicht, en dat gaan niet samen met kinderwagen. Dus dan mag je een mandje pakken ipv een winkelwagen. En kinderwagen en mandje gaat prima toch? Kinderwagen met 茅茅n hand duwen en mandje in de andere.

5 jaar geleden

Wij kunnen met kinderwagen zo doorlopen :)

5 jaar geleden

Verschilt per winkel dus ... nou ja hoop dat het misschien in september wat versoepelt is allemaal 馃檲

5 jaar geleden

Bij onze winkels doen ze daar niet moeilijk over. Ben er ook nooit op aangesproken. Maar soms als de kinderwagen vol zit, dan pak ik een mandje. En dat is voor mij prima te doen.

5 jaar geleden

O je mag zo doorlopen, mocht altijd al dus. Dan pakken ze er even een mandje van tussen, zetten dus apart en zo ben je ook geteld!

5 jaar geleden

Bij ons kan ik in de supermarkt gewoon doorlopen met de kinderwagen, geen enkel probleem. Bij de Kruidvat en Trekpleister moet ik wel een mandje pakken, maar dat vind ik prima te doen.

5 jaar geleden

Reactie op Mila69

Nee daarom! Dus dan maken ze een uitzondering? Haha waar je je druk om kan ...
馃ぃ馃ぃ is nog een half jaar. Laat ons hopen dat het tegen dan wat beter is

5 jaar geleden

Hier moet je een mandje met kinderwagen, maar is geen probleem. Ik stuur gewoon met 1 hand de wagen en andere hand het mandje! Daarom ook zo blij met een een soepele wendbare wagen

5 jaar geleden

Reactie op Jae-Lynn

Als je met een kinderwagen bent hoef je in de meeste winkels geen winkelman ...
Tuurlijk kan dat wel 馃槀

5 jaar geleden

Ik loop altijd stug door met de kinderwagen 馃ぃ

5 jaar geleden

In onze JOOLZ kon ik altijd het mandje precies tussen de handgreep plaatsen. Ideaal!

5 jaar geleden

Bij ons in de Jumbo hoef je geen karretje of mandje mee te nemen als je een kinderwagen hebt.

5 jaar geleden

Je kan toch makkelijk de wagen duwen en in de andere hand een mandje vast houden. Of je doet de handvaten van het mandje om je arm heen en duwt dan de wagen. Zo deed ik het voor Corona al bij mijn eerste twee 馃槄馃檲

5 jaar geleden

Ik werk zelf in een supermarkt en wij dringen geen winkelkarretje op als je al met een kinderwagen loopt, want dat is gewoon geen doen 馃榿