8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden precies het zelfde, in heb bijna alle drinkbekers geprobeerd, nu geef ik haar avent drinkbeker met rietje, ze vind het heel erg fijn om te drinken ze verslikt niet meer en ze drink zelfs meer water dan eerst, in het begin vond ze het moeilijk om met rietje te drinken later heeft ze het zelf geleerd het heeft wel paar dagen geduurd

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze nu

2 jaar geleden

Verslikken heeft meer te maken met de techniek. Het lukt nog niet goed. Een rietje kan dan inderdaad uitkomst bieden

2 jaar geleden

Reactie op Yerii66

Wij hadden precies het zelfde, in heb bijna alle drinkbekers geprobeerd, nu ...
Hier ook, precies hetzelfde. En sinds hij uit de rietbeker van Avent kan drinken gaat het stukken beter. Hij drinkt nu zelf (want het hoeft niet gekanteld te worden) en daar is hij heel trots op, haha. Hij drinkt nu ook veel meer water dan voorheen.

2 jaar geleden

Rietjesbeker was hier ook een goede!

2 jaar geleden

Reactie op Yerii66

Wij hadden precies het zelfde, in heb bijna alle drinkbekers geprobeerd, nu ...
Mag ik vragen hoe jullie dit hebben geleerd? Wij hebben ook zo’n drinkbeker met een rietje maar mijn zoontje gaat er op bijten en duwt hem weg😅 ook verslikt ie zich best vaak in een gewone tuitbeker.

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Mag ik vragen hoe jullie dit hebben geleerd? Wij hebben ook zo’n drinkbeke ...
Ik heb haar alleen de drinkbeker gegeven voor de rest heeft ze zelf ontdekt, het heeft wel paar dagen geduurd 😁

2 jaar geleden

Reactie op michelledd

Mag ik vragen hoe jullie dit hebben geleerd? Wij hebben ook zo’n drinkbeke ...
Mijn zoontje drinkt er ook al een tijd uit. Ik heb niets hoeven leren. Hij stak hem in zn mond en ging zuigen en drinken. Ik stond perplex. De tuitbeker en 360 graden beker was 3x niets. Je kan het altijd voor doen en het hem dan geven. Kijken wat hij doet. Dit werkt vaak bij mn zoontje.