22 Reacties

茅茅n jaar geleden

Bij ons ledikant kan de zijkant er uit. Die hebben we al een tijd geleden omgebouwd. Onze zoon slaapt nu nog bij ons in de kamer. Als hij over gaat naar z'n eigen kamer, krijgt hij een nieuw bed. Ik weet nog niet welke, maar het gaat er sowieso een worden van Petit Puk.

茅茅n jaar geleden

Hier is ze nog heel tevreden in haar ledikant maar we hebben inmiddels een groot bed gekocht voor erna. De ikea kura. Die kun je evt ook zo installeren dat de lattenbodem op de grond zit en er dus een soort valbeveiliging op zit. Vond het een leuk bed en kamer is groot genoeg :) Maar ze slaapt voorlopig nog in haar ledikant, daar slaapt ze fijn in en ik vind het ook wel makkelijk.

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Bij ons ledikant kan de zijkant er uit. Die hebben we al een tijd geleden o ...
Uit interesse, waarom hebben jullie ervoor gekozen om hem bij je op de kamer te houden? :)

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een sebra bedje, die groeit mee tot iets van 7 jaar geloof ik! Nu nog op ledikant stand

茅茅n jaar geleden

Toevallig net afgelopen weekend zn kamer ge茂nstalleerd met een 1p bed Hij slaapt daar nu overdag in, savonds bij ons in bed (hij mag zelf kiezen... maar triptriptrippel staat ie met zn kussentje voor mn neus 馃グ)

茅茅n jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Uit interesse, waarom hebben jullie ervoor gekozen om hem bij je op de kame ...
Deels vanwege praktische reden. We zijn aan het verbouwen en zijn kamer staat nu vol met spullen. Maar ook als dat dat niet het geval was geweest, zou hij nog bij ons slapen. In de winter scheelde het ook heel veel voor de verwarming. Hij wordt ook nog 's nachts wakker voor drinken. Deels omdat we het gewoon nog fijn vinden dat hij bij ons in de kamer is. Voordat we gingen verhuizen heeft hij een tijdje op z'n eigen kamer geslapen. Maar vind het nu toch fijner dat hij bij ons slaapt. Volgens mij vind hij het zelf ook fijn.

茅茅n jaar geleden

Ik vind het nog zo vroeg. Heb dus ook totaal nog niet gekeken naar een volgend bed, weet eigenlijk ook niet wat een gemiddelde leeftijd is dat ze overgaan, maar hij slaapt nog heerlijk in zijn ledikant en klimt er ook niet uit

茅茅n jaar geleden

Bij onze oudste zoon hebben we met zijn 3e verjaardag de zijkant uit het ledikant gehaald waardoor het nu als peuterbedje fungeert. Wanneer zijn broertje uit het ledikant wil zetten we dat bedje bij de jongste en krijgt de oudste een 1 persoonsbed. Ik ga niet investeren in een peuterbed voor een paar jaar.

茅茅n jaar geleden

Wij kregen een 2e dus moesten voor 1 van de 2 een nieuw bedje kopen. We hebben er voor gekozen om een ledikantje te kopen die je kan ombouwen tot peuter bed. Dit omdat Stijn (de oudste) net 20 maanden was toen de Robin (jongste) geboren werd. Maar als dit niet zo was dan had ik gekozen voor een 1 pers bed.

茅茅n jaar geleden

Ik volg even mee. Wij zijn ook vast aan het kijken en dacht aan een petit amelie bedje. Maar twijfel ook om een 1p bed te doen, maar wil dan wel iets met uitvalhekjes ofzo. Geen idee haha

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een peuterbed gedaan en ik ben blij dat ik daar voor ben gegaan het is een ideale grote ook met het oog dat ze nog moeten wennen aan de ruimte die ze ineens hebben.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn hier ook over aan het nadenken, nr 2 is onderweg, ze zal ongeveer 2.5 jaar zijn en dan gaat zij over naar een groot bed, maar dan wel 1 die volledig omrand is voor geborgenheid en dat ze er niet uitvalt.

茅茅n jaar geleden

Wij doen eerst een peuterbedje Geen idee waarom maar meteen een mega groot bed voor zo'n kleintje leek me dan ook weer teveel. Ik ben zwanger van de tweede dus dat schuift dan toch weer door! We hebben er een gevonden op www.spruidkidsconceptstore.nl

茅茅n jaar geleden

https://www.spruitkidsconceptstore.nl/

茅茅n jaar geleden

Wij hebben met 1,5 het vloerbed Jip van petit puk. Ivm in slaap voeden/knuffelen. Begint dat avond daar en komt als ze snachts wakker word tussen ons in!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een ledikant waarvan eerst 1 zijkant eruit kan en daarna kan ombouwen naar een 90/200 bed. (Alleen anders matras en lattenbodem kopen) Voorlopig blijft die nog in ledikant stand voor onze bijna 2 jaar oude dochter. De beweegt nog erg veel in bed en als ze er zelf uit kan gaat ze veel herrie maken met der speelgoed ben ik bang. Zitten wel te kijken naar een dekbed ipv slaapzak aangezien ze die zelf uit krijgt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op KimKorver

Wij hebben een ledikant waarvan eerst 1 zijkant eruit kan en daarna kan omb ...
Oh hadden we hier precies het zelfde. Ben in het voorjaar begonnen met een dekbed. Eerst kroop ze er onderweg. Dus iets warmer gekleed. Nu gaat dit heel goed. Wel fijn voor het najaar straks dat ze het snapt. En dan kan daarna over op een peuter bed. Ik denk dat we de deur hendel omhoog doen zodat ze wel uit bed kan maar niet uit de kamer. Ben benieuwd..

9 maanden geleden

Reactie op KimKorver

Wij hebben een ledikant waarvan eerst 1 zijkant eruit kan en daarna kan omb ...
Klinkt handig zeg! Heb je een linkje waar deze te koop is?

9 maanden geleden

Reactie op LindaaMK

Klinkt handig zeg! Heb je een linkje waar deze te koop is?
Dat zijn meegroei bedden. Volgens mij verkoopt o.a ikea ze

9 maanden geleden

Wij hebben een 1 persoonsbed gekocht. Die komt van de week binnen. Ik zat ook erg te twijfelen en ben naar de winkel met haar gegaan... il denk dat ze snel uit het peuterbedje groeit. Ik heb wel een uitvalrekje erbij gedaan. Ik verwacht de 2e in juni, dus dan kan zei nu vast rustig gaan wennen aan het grote bed en het ledikant is straks voor de baby