52 Reacties

5 jaar geleden

Jaa ik krijg ze ook al heel lang. maar wel 1x in de 3 maanden 😊

5 jaar geleden

Yes heb ze ook gehad alleen echt goed opletten dat je er altijd b11 (foliumzuur) bij inneemt vooral nu aangezien die 2 vitamines samen werken te vinden op de officiele b12 site.

5 jaar geleden

Reactie op straaliederedag27

Jaa ik krijg ze ook al heel lang. maar wel 1x in de 3 maanden 😊
Hebben ze bij jou ook iets gezegd over vaker injecteren? En worden jouw waardes ook gecontroleerd?

5 jaar geleden

Yes heb ze ook gehad alleen echt goed opletten dat je er altijd b11 (folium ...
Ja ik slik al een paar maanden foliumzuur bij 🙂

5 jaar geleden

Ik krijg nu ook al een paar jaar B12 injecties. (1x in 4 weken) En had aan de huisarts gevraagd of ik nu vaker geprikt moet worden maar die zei van niet. Ik wil het zelf graag met de verloskundige ook bespreken. Ben nu al zo moe namelijk.. Even voor de zekerheid vragen.

5 jaar geleden

Reactie op MarjoleinDB

Ik krijg nu ook al een paar jaar B12 injecties. (1x in 4 weken) En had aan ...
Ja ik ga het ook navragen. Lastig omdat huisartsen er vaak ook niet heel veel kennis van hebben. Las op internet dat de bloedwaarde als je injecties krijgt en zwanger bent minimaal 1000 moeten zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Bianca28

Ja ik ga het ook navragen. Lastig omdat huisartsen er vaak ook niet heel ve ...
Ja inderdaad. Vind het ook lastig. Ik ben verhuisd en moest van huisarts wisselen. Ik heb met mijn nieuwe huisarts niet echt een klik. Goede huisarts maar niet perse een fijne. (hopelijk begrijp je wat ik bedoel) ik krijg niet echt hoogte of ze mijn vraag serieus heeft genomen. Ik hoop maandag de verloskundige te spreken en ik zet de vraag boven aan de lijst! Heb jij de link van die website toevallig voor mij?

5 jaar geleden

Reactie op MarjoleinDB

Ja inderdaad. Vind het ook lastig. Ik ben verhuisd en moest van huisarts wi ...
Zelf vind ik altijd veel info op stichting B12tekort.nl. Ook is het belangrijk dat je Takeda krijgt en niet centrafarm. Daar zit een stofje in wat schadelijk kan zijn voor de baby. Ik ga maandag voor de zekerheid bij de huisarts navragen of ik ook Takeda krijg.

5 jaar geleden

Reactie op Bianca28

Zelf vind ik altijd veel info op stichting B12tekort.nl. Ook is het belangr ...
Ohh dat wist ik niet! Dankje daar ga ik ook achteraan dan! Fijn eindelijk een lot genoot in deze tijd! Dankje 😊

5 jaar geleden

Reactie op MarjoleinDB

Ohh dat wist ik niet! Dankje daar ga ik ook achteraan dan! Fijn eindelijk e ...
Graag gedaan. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben 🙂

5 jaar geleden

Reactie op Bianca28

Zelf vind ik altijd veel info op stichting B12tekort.nl. Ook is het belangr ...
Nog een tip van mij. Ik moest nieuwe injecties bestellen. Heb snel de apotheek gebeld en je verhaal voorgelegd. Ze gaan het gelijk voor me uitzoeken. Ik hoor het maandag! Ik zal het je laten weten

5 jaar geleden

Reactie op MarjoleinDB

Nog een tip van mij. Ik moest nieuwe injecties bestellen. Heb snel de apoth ...
Ah top! Hoor het graag. Zal maandag ook bellen. Hou je op de hoogte. Fijn weekend!

5 jaar geleden

Dit vroeg ik mij vandaag ook af. Ik moest mijn injectie vorige week al hebben maar vergeet het te vragen aan mn arts.

5 jaar geleden

Reactie op rainbow21

Dit vroeg ik mij vandaag ook af. Ik moest mijn injectie vorige week al hebb ...
Ik heb dus deze Centrafarm: Hydroxocobalamine😏

5 jaar geleden

Reactie op rainbow21

Ik heb dus deze Centrafarm: Hydroxocobalamine😏
Voor de volgende prik de ander vragen😉

5 jaar geleden

Reactie op MarjoleinDB

Voor de volgende prik de ander vragen😉
Ja ik ga maandag gelijk bellen. Dankje voor de info

5 jaar geleden

Reactie op rainbow21

Was ook heel blij met de info van Bianca. Nu zijn we al met zijn 4ren. Fijn om het te delen de zorgen 🙈

5 jaar geleden

Reactie op MarjoleinDB

Was ook heel blij met de info van Bianca. Nu zijn we al met zijn 4ren. Fijn ...
Ik (mijn man want zo stoer ben ik niet;) prikt elke 4 weken en ik kijk nu in mn agenda en loop 2 weken achter

5 jaar geleden

Reactie op rainbow21

Ja inderdaad. In de ander kan een stofje zitten wat alcohol bevat. Moeten we niet hebben natuurlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Bianca28

Ja inderdaad. In de ander kan een stofje zitten wat alcohol bevat. Moeten w ...
Hoeveel weken ben je nu?