52 Reacties
5 jaar geleden
Yes heb ze ook gehad alleen echt goed opletten dat je er altijd b11 (foliumzuur) bij inneemt vooral nu aangezien die 2 vitamines samen werken te vinden op de officiele b12 site.
5 jaar geleden
Ik krijg nu ook al een paar jaar B12 injecties. (1x in 4 weken) En had aan de huisarts gevraagd of ik nu vaker geprikt moet worden maar die zei van niet. Ik wil het zelf graag met de verloskundige ook bespreken. Ben nu al zo moe namelijk.. Even voor de zekerheid vragen.
5 jaar geleden
Reactie op MarjoleinDB
Ik krijg nu ook al een paar jaar B12 injecties. (1x in 4 weken) En had aan ...
Ja ik ga het ook navragen. Lastig omdat huisartsen er vaak ook niet heel veel kennis van hebben. Las op internet dat de bloedwaarde als je injecties krijgt en zwanger bent minimaal 1000 moeten zijn.
5 jaar geleden
Reactie op Bianca28
Ja ik ga het ook navragen. Lastig omdat huisartsen er vaak ook niet heel ve ...
Ja inderdaad. Vind het ook lastig. Ik ben verhuisd en moest van huisarts wisselen. Ik heb met mijn nieuwe huisarts niet echt een klik. Goede huisarts maar niet perse een fijne. (hopelijk begrijp je wat ik bedoel) ik krijg niet echt hoogte of ze mijn vraag serieus heeft genomen. Ik hoop maandag de verloskundige te spreken en ik zet de vraag boven aan de lijst! Heb jij de link van die website toevallig voor mij?
5 jaar geleden
Reactie op MarjoleinDB
Ja inderdaad. Vind het ook lastig. Ik ben verhuisd en moest van huisarts wi ...
Zelf vind ik altijd veel info op stichting B12tekort.nl. Ook is het belangrijk dat je Takeda krijgt en niet centrafarm. Daar zit een stofje in wat schadelijk kan zijn voor de baby. Ik ga maandag voor de zekerheid bij de huisarts navragen of ik ook Takeda krijg.
5 jaar geleden
Reactie op Bianca28
Zelf vind ik altijd veel info op stichting B12tekort.nl. Ook is het belangr ...
Ohh dat wist ik niet! Dankje daar ga ik ook achteraan dan! Fijn eindelijk een lot genoot in deze tijd! Dankje 😊
5 jaar geleden
Reactie op Bianca28
Zelf vind ik altijd veel info op stichting B12tekort.nl. Ook is het belangr ...
Nog een tip van mij. Ik moest nieuwe injecties bestellen. Heb snel de apotheek gebeld en je verhaal voorgelegd. Ze gaan het gelijk voor me uitzoeken. Ik hoor het maandag! Ik zal het je laten weten
5 jaar geleden
Reactie op rainbow21
Ik heb dus deze
Centrafarm: Hydroxocobalamine😏
Voor de volgende prik de ander vragen😉
5 jaar geleden
Reactie op rainbow21
Ja ik ga maandag gelijk bellen. Dankje voor de info
Was ook heel blij met de info van Bianca. Nu zijn we al met zijn 4ren. Fijn om het te delen de zorgen 🙈