25 Reacties
4 jaar geleden
Ik doe alle vlekken met vanish gold treat gel behandelen. 5min laten intrekken en in de wasmachine doe ik ook nog de biotex vlekkenverwijderaar in het voorwasbakje. En alle vlekken doe ik eerst uitspoelen met heet water. Tot nu toe nog niet gehad dat er een vlek is blijven zitten 馃槉
4 jaar geleden
Ik was vlekken er altijd eerst met de hand uit met dreft. Als het in de wasmachine gaat wrijf ik er ook een beetje op zonder verder uit te spoelen. Nadat het in de wasmachine is geweest zijn alle vlekken er altijd uit.
4 jaar geleden
Reactie op kkeller
Gelukt? Ik heb namelijk zowel vanish als ossengalzeep op wortel vlekken gep ...
Nee helaas 馃槦 heb het shirt weg kunnen gooien
4 jaar geleden
Shout helpt hier altijd! Zelfs witte rompers tot aan de nek in de poep worden weer wit.
Scheutje soda bij de witte was helpt ook.
4 jaar geleden
Nog een tip! Bij wibra verkopen ze voor 3 euro knaloranje rompertjes. Heb de onze maar tot wortelhapje-pakje omgedoopt 馃ぃ. Vind het een vreselijke kleur maar met die lockdown moest ik in nood een schoon rompertje voor Ben kopen. Dus het maakte me niet uit welke kleur. Nu heel blij mee. Kan hij ongegeneerd wortelprut knoeien. 馃ぃ馃お
4 jaar geleden
Inderdaad Dasty vlekkenwijderaar, maar bij de zeeman hebben ze van die plastic schortjes, gaan de handjes ook doorheen en daarover doe ik altijd nog een slabbetje馃檴 zo blijven de armpjes ook schoon als ze op een gegeven moment mee willen helpen en gaan prutsen 馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op Cooltjuh
Goeie! Want ons monstertje pakt de lepel al af.

Hahah heerlijk, wat een lekker ventje馃