25 Reacties

4 jaar geleden

Ff dagje in de Vanish leggen, trek het er wel uit!

4 jaar geleden

Shout! En de vlek niet laten drogen

4 jaar geleden

Ik doe alle vlekken met vanish gold treat gel behandelen. 5min laten intrekken en in de wasmachine doe ik ook nog de biotex vlekkenverwijderaar in het voorwasbakje. En alle vlekken doe ik eerst uitspoelen met heet water. Tot nu toe nog niet gehad dat er een vlek is blijven zitten 馃槉

4 jaar geleden

Ik doe bij vlekken het kledingstuk eerst weken in vanish (een dag) en daarna in de wasmachine met wasmiddel en biotex! Bij mij de succesformule 馃お

4 jaar geleden

Ossengal zeep erop, werkt top!

4 jaar geleden

Ik was vlekken er altijd eerst met de hand uit met dreft. Als het in de wasmachine gaat wrijf ik er ook een beetje op zonder verder uit te spoelen. Nadat het in de wasmachine is geweest zijn alle vlekken er altijd uit.

4 jaar geleden

Gelukt? Ik heb namelijk zowel vanish als ossengalzeep op wortel vlekken geprobeerd, maar kennelijk is wortel nog hardnekkiger dan baby poep 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op ChaiT

Ossengal zeep erop, werkt top!
Dit! Kost je 10 min extra. Zelfs spuitluiervlekken gaan uit de witte rompers hiermee. Je hebt hele handige sprays!

4 jaar geleden

Reactie op kkeller

Gelukt? Ik heb namelijk zowel vanish als ossengalzeep op wortel vlekken gep ...
Nee helaas 馃槦 heb het shirt weg kunnen gooien

4 jaar geleden

En de zon? Zon bleekt namelijk, alle hardnekkige vlekken gaan er bij mij altijd uit na een paar uur bleken in de zon.

4 jaar geleden

Shout helpt hier altijd! Zelfs witte rompers tot aan de nek in de poep worden weer wit. Scheutje soda bij de witte was helpt ook.

4 jaar geleden

Vanish toevoegen An de was

4 jaar geleden

Dasty voor de was. Op de vlek of in het voorwasmiddelvakje sprayen en met de was mee laten draaien. Tot nu toe heb ik alle vlekken er uit gekregen. Zelfs ingedroogde.

4 jaar geleden

Nog een tip! Bij wibra verkopen ze voor 3 euro knaloranje rompertjes. Heb de onze maar tot wortelhapje-pakje omgedoopt 馃ぃ. Vind het een vreselijke kleur maar met die lockdown moest ik in nood een schoon rompertje voor Ben kopen. Dus het maakte me niet uit welke kleur. Nu heel blij mee. Kan hij ongegeneerd wortelprut knoeien. 馃ぃ馃お

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Nog een tip! Bij wibra verkopen ze voor 3 euro knaloranje rompertjes. Heb d ...
Sorry zeeman

4 jaar geleden

Inderdaad Dasty vlekkenwijderaar, maar bij de zeeman hebben ze van die plastic schortjes, gaan de handjes ook doorheen en daarover doe ik altijd nog een slabbetje馃檴 zo blijven de armpjes ook schoon als ze op een gegeven moment mee willen helpen en gaan prutsen 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op St茅phanie91

Inderdaad Dasty vlekkenwijderaar, maar bij de zeeman hebben ze van die plas ...
Goeie! Want ons monstertje pakt de lepel al af.

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Heb ook gewoon van die water afstotend slabben in huis vraag me alleen even niet waar 馃ぃ馃ぃ馃ぃ.

4 jaar geleden

Reactie op Cooltjuh

Hahah heerlijk, wat een lekker ventje馃

4 jaar geleden

Deze dingen bedoel ik