24 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben gevlogen na Curaçao. Ik heb hem wel gewoon bij me laten slapen. Maar, als je met klm zou vliegen zijn er bedjes aanwezig in het vliegtuig. Wij hebben we voor hem een handbagage koffertje met matras zo kunnen wij van een extra stoel zo een bedje maken. Wij vliegen in december weer naar Curaçao dan is onze man 1jaar geweest.

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Wij hebben gevlogen na Curaçao. Ik heb hem wel gewoon bij me laten slapen. ...
Wij gaan in maart naar curacao dan is mijn dochter 1,5! Hebben al een extra stoel voor haar geboekt. Hoe kan ik bij klm zo’n bedje regelen?

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij gaan in maart naar curacao dan is mijn dochter 1,5! Hebben al een extra ...
Direct na het boeken even bellen met ze.

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij gaan in maart naar curacao dan is mijn dochter 1,5! Hebben al een extra ...
Even bellen met ze. Ze denken echt met je mee moet dit Al vol geboekt zijn. Wij vliegen in december met klm weer naar Curaçao en we zitten vooraan met bedje! En we hebben echt genoeg ruimte. Ik weet natuurlijk niet wat jullie vliegtuig type is dus ik weet niet precies waar die bedjes zich bevinden. Wij wensen jullie de aller beste vakantie want, het is zo leuk🥰 en echt tof dat jullie dit gaan doen😘

2 jaar geleden

Reactie op shauny1ebaby

Wij gaan in maart naar curacao dan is mijn dochter 1,5! Hebben al een extra ...
Hoeveel kostte het voor jullie om een extra stoel te boeken?

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Wij hebben gevlogen na Curaçao. Ik heb hem wel gewoon bij me laten slapen. ...
Bedankt voor de reactie. Helaas staat er op de website dat het tot 65cm en 10 kilo is. Mijn zoontje is inmiddels al 74cm dus die gaat helaas niet meer passen…

2 jaar geleden

Reactie op Stephany92

Bedankt voor de reactie. Helaas staat er op de website dat het tot 65cm en ...
Ligt wel aan welk vliegtuig type hoor. Ons nichtje van 2 slaapt ook nog altijd in zo bedje als we met grote Boeing gaan te minste. Anders zijn ze inderdaad te klein. Ik weet niet of je vaker gaat vliegen? En je handbagage koffertje voor hem gaat kopen? Wij hebben er 1 waar we van de stoel zo een bedje van kunnen maken met zijn koffertje ideaal! Maar, nu vliegen wij wel heel vaak in het jaar dus voor ons de beste keus aankoop geweest

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Ligt wel aan welk vliegtuig type hoor. Ons nichtje van 2 slaapt ook nog alt ...
Oei. Ik weet niet of we dat van te voren kunnen checken. Maar daar kan ik nog even achter aan! Heb je zo’n stokke? Die zag ik langskomen en ziet er interessant uit

2 jaar geleden

Reactie op Stephany92

Oei. Ik weet niet of we dat van te voren kunnen checken. Maar daar kan ik n ...
Die Stokke bedjes zijn idd top! Maar tegenwoordig niet meer bij elke luchtvaartmaatschappij toegestaan 🫠. Wij vliegen niet naar Curaçao dus mogelijk doet KLM (of waar je ook mee vliegt) helemaal niet moeilijk. Maar de moeite waard om even te checken voor het aanschaffen 🥸

2 jaar geleden

Reactie op Stephany92

Hoeveel kostte het voor jullie om een extra stoel te boeken?
Pff dat durf ik echt niet meer te zeggen! Ik weet alleen wel nog dat ik het voor zo’n lange vlucht een meerwaarde vind 😂

2 jaar geleden

Reactie op Stephany92

Oei. Ik weet niet of we dat van te voren kunnen checken. Maar daar kan ik n ...
Nee die vonden we lomp🙈 en de stokke wordt niet echt overal toe gelaten wij hebben de samsonite. Opklapbare matrasje is ook zachter als de stokke.

één jaar geleden

Reactie op wianne

Nee die vonden we lomp🙈 en de stokke wordt niet echt overal toe gelaten w ...
Hoi Wianne, wij vliegen over een maand naar Zuid Afrika. Lange vlucht dus. Ons zoontje is dan 15 maanden en is al vrij groot. Past denk ik niet in het vliegtuig bedje. Is de samsonite ook om te bouwen tot een soort bedje? Vind dat online lastig te vinden. Dank voor het meedenken alvast

één jaar geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Hoi Wianne, wij vliegen over een maand naar Zuid Afrika. Lange vlucht dus. ...
Deze hebben wij gebruikt, was echt ideaal! Waren toevallig wat stoelen vrij dus had onze dochter een stoel voor zichzelf en ik zat naast haar. https://www.bol.com/nl/nl/p/wick-wings-wick-air-vliegtuigbedje-reiskussen-voetensteun-antislip/9200000091781920/?Referrer=ADVNLGOO002031&gclid=CjwKCAjwtp2bBhAGEiwAOZZTuN2-FZul5AYe7eD9WLf_aJUWr5kCyNUTjDBvQ7XXBpzzpt3X5cdYfRoCvcwQAvD_BwE

één jaar geleden

Bij de vliegtuigbedjes is het belangrijk dat het kindje in de riem blijft tijdens het slapen. Dan wordt het vaak wel goedgekeurd, maar ik heb gemerkt dat er ook onder de crew op 1 vlucht al verschillend gedacht wordt. De riem blijkt vaak wel het belangrijkste. Wij komen net terug uit Thailand. Op de heenreis volledig op schoot gehad en in de grotere Airbus ging dat prima, middels het deryan bedje, maar in de kleinere b777 was het echt niet ideaal 🙄 op de terugweg hadden we een stoel naast ons vrij en dat scheelde enorm veel. Wat een opluchting was dat met zelf eten en slapen. Met een dreumes is een eigen stoel echt een aanrader

één jaar geleden

Nog een andere tip. De ikea heeft opbouwbare oranje nep-rolkoffertjes. Deze wegen helemaal niks en passen binnen de handbagage maat. Een baby op schoot mag vaak qua gewicht veel minder handbagage meenemen, deze opvouwbare is dan echt ideaal! Paste alles in aan speelgoed en verzorging voor een reis van 30 uur. Daarnaast kan hij op een rolkoffer en komt het handvat perfect samen met die van de rolkoffer als je hem uitschuift.

één jaar geleden

Wij gaan in april naar Amerika, onze dochter is dan 19 maanden en hebben gelezen voor een eigen stoel. Kan ze lekker haar “eigen ding” doen en vooral de nacht vlucht goed slapen inplaats van op schot. Daarbij nemen bij de JetKids™ by Stokke® koffer! Hier zit een bedje in/bij ☺️. Kijk maar even; https://www.stokke.com/NLD/nl-nl/op-reis/jetkids/5345.html Best een investering, maar gaan vaker op vliegvakantie 😀

één jaar geleden

Wij zijn net naar Hawaï gevlogen. Vlucht van 26uur.. ging echt super goed. Heel veel laten kruipen in gangpad en snacks gegeven. Hij zat ook bij ons op schoot. We hadden eerst nooduitgang, alleen dan kan de leuning niet omhoog. Beter dus gewoon 2 stoelen naast elkaar en over beide schoten verdelen. En, als laatste het vliegtuig in gaan. Wij hadden 12 uur tijdverschil, ik vond dat erger dan de vlucht. Tip, probeer zo snel mogelijk in ritme te komen. Overdag was hij alleen maar aan huilen dat hij wilde slapen. Z’n schema aangehouden met wat langere slaapjes dan normaal en binnen 5 dagen zat hij weer in het ritme. Succes!

één jaar geleden

Ohja. Bedje hadden we ook. Kan maar tot 1 jaar en tot 68cm. Hadden beetje over z’n lengte en een maandje over z’n geboorte datum gelogen 🫣. Maar überhaupt niet gebruikt. Want nu hij kan staan, gooide hij zichzelf dat bedje telkens uit haha.

één jaar geleden

Reactie op runningmom

Die Stokke bedjes zijn idd top! Maar tegenwoordig niet meer bij elke luchtv ...
Quantas, Jetstar, Emirates en AirFrance staan de koffers niet toe! Waarvan bekend is voor de rest wel.

één jaar geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Hoi Wianne, wij vliegen over een maand naar Zuid Afrika. Lange vlucht dus. ...
Ja in deze wel. Alleen zijn die wij hebben het meer in assortiment van samsonite. Of het in de nieuwe versie zit durf ik je niet te zeggen. Ik denk dat jullie zoontje niet meer in zo bedje past. Fijnste is dan een eigenstoel waar hij lekker kan slapen.