7 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje (bijna 10 maanden) drinkt ook nog steeds maar slokjes water, dus ik denk dat dit normaal is. Je kunt proberen om 150ml te geven. Ik zou dan zijn plasluiers goed in de gaten houden. Pas als die niet goed gevuld zijn weet je dat het niet kan. En misschien gaat hij wel meer water drinken, doordat de flesvoeding minder wordt.
En anders kijken of je ergens anders water aan toe kunt voegen. Ik dep bijv. een broodkorst in water. En mijn zoontje vindt yoghurt heerlijk, dus daar voeg ik ook gewoon wat water aan toe.
2 jaar geleden
Wij geven 180 en dan minder schepjes voeding, zodat er toch genoeg vocht binnen komt. Vooral met dit warme weer..drinken is belangrijk!
2 jaar geleden
Hallo, ik geef mijn dochter 2x 210 en smiddags 120. Verder bied ik water aan maar dat drinkt ze niet heel veel. Fruit zit ook veel vocht in mijn dochter eet ong. 200 gram (2 stukken fruit ) lijkt mij intotaal wel voldoende. Ik denk dat ze vanzelf wel meer gaan drinken. Zolang je het aan blijft bieden.
2 jaar geleden
Mijn zoontje dronk ook niet veel maar nu hij de drinkflessen met rubberen rietje goed door heeft drinkt hij per dag bijna een hele beker leeg. Dus ik denk dat het vanzelf gaat als ze goed kunnen drinken. Ik geef zelf ook nog 3x180 ml en denk er dus aan ook af te gaan bouwen met hoeveelheid. Laatste dagen laten hij ook weer beetjes fles staan, dus zo lijkt het ook of hij er aan toe is. Vooral niet haasten, mijn mening is dat ze het zelf aangeven 😊 succes!