15 Reacties

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Ik heb de nijntje bakjes van MamaLoes.nl
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Hoorde dat die van de Zeeman wel handig zijn.. geen ervaring nog mee, is hier net 4 maanden.

3 jaar geleden

De plastic producten van Sistema. BPA- en ftalaatvrij. Niet goedkoop, maar heel goede kwaliteit en ook veilig voor de kleintjes.

3 jaar geleden

Wij hebben deze, erg fijn in gebruik. Kan zowel in de vriezer als in de magnetron! Zijn van avent, heb je grote en kleine van :) Wij zijn er heel blij mee

3 jaar geleden

Ik heb de voedingspotjes van de Hema gekocht, maar nog niet in gebruik🙂 Ze kunnen in de vriezer, magnetron en vaatwasser. En las ook lek vrij👍🏼 4 potjes van €3,50 uit mijn hoofd

3 jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Hoorde dat die van de Zeeman wel handig zijn.. geen ervaring nog mee, is hi ...
Deze lekken. Heb ik alvast lekken ze toch melk. Goed voor thuis in de ijskast maar niet voor meeneem

3 jaar geleden

Ik gebruikte de Avent bakjes voor bv, maar straks ook voor hapjes.

3 jaar geleden

Oehhh goede vraag! Ik volg!!

3 jaar geleden

Ik heb deze glazen potjes van Babymoov. Erg handig in gebruik en ik vind het prettiger met opwarmen enzo dat het van glas is.

3 jaar geleden

Ik heb bakjes van Skip Hop. Zijn heel handig. Onderkant zijn het siliconen waardoor je het makkelijk kan uitdrukken

3 jaar geleden

Ik heb bakjes gekocht bij de AH , 250 ml 4 voor 2,50. Kunnen in de vriezen. Magnetron durf ik zo even niet te zeggen.

3 jaar geleden

Avent bakjes van bol.com