9 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar. Wij wisselen veel af met beleg op brood. Stroop, Philadelphia (de favoriete smeersels op brood bij haar), pindakaas, boter, chocopasta van de kleine keuken, gepureerd fruit en avocado. Tussendoor wisselen wij tussen soepstengel, maisvinger, rijstwafels, fruit, koekjes met fruitpure IPV suiker en groentes.
Omdat onze moep de fles in de ochtend niet goed drinkt geven we regelmatig een pap van de Duitse drogist DM. Hier zitten granen en fruit in en moet je aanmaken met water en opvolgmelk of volle melk vanaf 1 jaar. En ze smult er heel erg van iedere keer dat ze t krijgt💕🥰
2 jaar geleden
Ik maak vaak bananenpannekoekjes. 1 ei, 1 banaan, wat kaneel en ik doe er wat papgranen bij om het iets te binden. Ze smult ervan! Geef meestal een paar stukjes als tussendoortje maar dit kan ook als ontbijt of lunch
2 jaar geleden
Reactie op ROF
Gelijk maar even uitproberen! Rond zijn ze niet, maar dat maakt hem vast ni ...
Haha nee hier ook niet 🤪 ik snij er reepjes van zodat ze ze zelf kan pakken. Vielen ze in de smaak?
2 jaar geleden
Reactie op kkeller
Ik maak ze van geraspte courgette, bosui, ei en pap granen. Ook een succes! ...
Oh deze ga ik ook opslaan!!
2 jaar geleden
Wij maken kleine ijsjes met yoghurt en fruit of water en fruit. Mijn zoon van 8 maanden is er dol op. Hij kan het ook zelf vasthouden.
Dit is het houdertje voor de kleine ijsjes: https://www.bol.com/nl/nl/p/fleau-ijsvormpjes-siliconen-ijslolly-vormen-vormpjes-voor-ijsjes-ijshouder-anti-knoei-7-stuks-bpa-free/9300000087613496/?s2a=