6 Reacties
4 jaar geleden
Er wordt aangeraden voedings bh aan te schaffen na de 36 weken. Ik heb er 3 gekocht bij prenatal aangezien ze hier in de aanbieding waren. 2 met klik sluiting en 1 overslag voor snachts.
Voedingstop hadden ze op dat moment niet meer hangen dus daar wacht ik mee tot na mn bevalling, kijk eerst of ik het wel echt nodig ga hebben.
4 jaar geleden
Ik heb enkel 2 voedingstopjes (zwart) van de H&M aangeschaft die meegaan naar het ziekenhuis. Voedingsbh鈥檚 koop ik pas na de bevalling als ik m鈥檔 maat weet en weet of borstvoeding lukt. De eerste dagen zal ik toch voornamelijk in bed liggen en lig ik liever in een hempje dan in een bh 馃槀
4 jaar geleden
Ik heb twee voedings bh's gekocht, van die lekkere flexibele van de lidl. Deze rekken nog flink mee mocht de cupmaat toch nog veel groter worden.
De praktijk heeft mij geleerd dat ik er ook niet meer nodig heb de eerste periode.
's nachts draag ik niets omdat dat bij mij onzin is, normaal draag ik ook geen bh als ik slaap馃し
En eigenlijk heb ik gedurende de vorige 15 maanden van borstvoeding alles met die twee bh's gedaan omdat ik niet in de bh's zelf lekte o.i.d. Je hebt toch veel baby wasjes dus die bh kan steeds mee gewassen worden en is zo droog
4 jaar geleden
Ik heb 2 voedingstops en 3 voedings bh鈥檚. Allemaal van prenatal. In de aanbieding gekocht, dat wel.. pas als mijn borsten weer een beetje stabiel qua omvang zijn ga ik kijken voor wat moois. Voor nu vind ik het prima dat het vooral functioneel is 鈽猴笍 en dus meerekt als de borsten nog groeien door stuwing etc. Ik begreep van de verloskundige dat de eerste paar weken de omvang echt kan veranderen dus wilde niet te veel geld uitgeven voor iets wat ik mogelijk daarna helemaal niet meer kan gebruiken 馃槄..