30 Reacties
2 jaar geleden
6.45 borstvoeding en daarna een boterham en fruit, soms paar hapjes havermout met appel met mama mee eten.
10.00 restjes boterham en nog wat fruit
12.00 borstvoeding en een boterham
Loop vab de middag: cracker, maisvinger of id
17.00 met de pot mee eten, dat is de ene keer succesvol en soms eet ze crackers 🙈 aansluitend wat borstvoeding
20.00 borstvoeding
En dan vaak ook nog 1 à 2 nachtvoedingen en als ik pech heb meer.
2 jaar geleden
Ligt eraan hoelaat hij wakker is. De laatste dagen is hij ‘s nachts veel wakker, maar slaapt daarna wel uit tot 8u/8:30u.
8u brinta
9:30u fruit
12u 2 boterhammen
15u tussendoortje
17:30u/18u avondeten
Tussendoor veel water/sap
2 jaar geleden
Reactie op Izzy94
Dus jullie zijn eigenlijk in plaats van de laatste melkfles gewoon extra wa ...
Klopt! Consultatie bureau zei als ze gewoon een volledige maaltijd eet avondfles niet meer doen, maak het laatste pak maar op. Ik dacht ja lekker makkelijk gezegd als ze er echt nog om vraagt...?! Maar toen maar gewoon water geprobeerd en dat werkte wel.
2 jaar geleden
8.00/8.30 1 boterham en 150cc flesvoeding. Als dit pak op is gaan we over op halfvolle melk
10.00 fruit
12.00 2 boterhammen met halfvolle melk, gebakken eitje, yoghurt, pap etc. Probeer te varieren met lunch.
15.00 tussendoortje
17.30/18.00 eet steeds meer met de pot mee en anders krijgt ze een potje of kook ik apart iets voor haar
2 jaar geleden
Reactie op Izzy94
Is er hier iemand die een tip heeft m.b.t. de avondfles? Onze dochter (1 ja ...
Ik heb de fles afgebouwd door haar avondeten later te geven en ook de portie te vergroten. Als ze dit op at kreeg ze geen fles of anders nog 60cc ofzo. Na een aantal dagen at ze eigenlijk standaard haar eten op en konden we de fles zonder problemen weglaten. Bij ons had ze er echt geen moeite mee gelukkig
2 jaar geleden
Reactie op shauny1ebaby
Ik heb de fles afgebouwd door haar avondeten later te geven en ook de porti ...
Ze krijgt hier al behoorlijke porties en heeft op een gegeven moment duidelijk genoeg, het gaat vrijwel nooit volledig op. Grotere portie geven is dus geen optie. Fijn dat dat bij jullie zo soepel gaat! Avondeten verschuiven naar een later tijdstip ben ik inderdaad langzaamaan aan het proberen, al is dat ook lastig want ze heeft na het fruitmoment toch zo'n 1u a 1,5u later echt wel honger.
2 jaar geleden
Reactie op Liess91
Klopt! Consultatie bureau zei als ze gewoon een volledige maaltijd eet avon ...
Fijn! Misschien maar 'gewoon' eens proberen dan, maar ik wacht even tot ze uit haar sprongetje lijkt te zijn (momenteel superveel honger en regelmatig weer een nachtfles ineens, dus nu de avondfles weg te laten durf ik niet aan haha).